Cei cinci membri ai echipei Panda si-au impartit, oficial, rolurile in: doi copywriter-i, un art director, un strategic planner si un media planner. Practic, fiecare a facut de toate, spune Dorin-Stefan Dumitrascuta, student in anul al doilea la SNSPA. “Toti am muncit ca o echipa si nimeni n-a facut partea singur. Am lucrat totul in echipa si ideile au venit mult mai repede si de aceea credem noi ca am si castigat”, spune studentul care “pe hartie” era copywriter.

Sorin-Laurentiu Dincea, student in anul al doilea la SNSPA, spune ca a fost “tamplarul echipei”. “Eu sunam surlele si trambitele ca sa-I adun pe toti si ii impungeam asa, cate un pic, ca sa le vina ideea”, a spus Dincea.

Rolul de art director i-a revenit lui Octavian Campeanu, student in anul al doilea la FJSC. “Cu clientul am colaborat foarte bine. Au fost putin speriati de ideea noastra de campanie, de partea cu porci, dar totul a iesit bine”, a spus Campeanu, care, alaturi de colega sa de echipa, Laura Culita, se afla la a doua participare la Olimpiadele Comunicarii.

“Eu si Octav am mai fost anul trecut la OC si nu am luat preselectia. Si daca anul trecut a fost razbunarea mielului, anul asta chiar ne-am razbunat si am castigat”, a spus Laura Culita, studenta in anul al doilea la FJSC.

“Am castigat pentru ca suntem geniali. Suntem si asta se va vedea pe parcurs. Daca o sa aiba cineva ambitia sa ne urmareasca carierele, va vedea ca peste cinci ani vom ajunge departe”, a spus si Alexandru Creanga, student in anul al doilea la SNSPA.

Echipa Panda si-a impresionat “clientul” prin nonconformism si lipsa de prejudecati cu care a ales sa promoveze o banca, spune Kati Voicu, Marketing Service Manager Credit Cards, ABN AMRO. “Am fost foarte placut surprinsa chiar de cand am vazut primele idei prezentate. Au avut curaj si nu s-au gandit ca, fiind banca, trebuie sa ai o abordare mai rigida. Singurul lucru pentru care ma felicit e ca nu am incercat sai cenzurez”, a spus Voicu.

Citeste si:

Campania realizata de echipa Panda ar putea fi implementata in strategia de comunicare a ABN AMRO. Potrivit lui Kati Voicu, detaliile se discuta la nivel intern, dar ideile studentilor pot fi aplicate cu succes in promovarea bancii.

Vineri, 16 mai, la Palatul Parlamentului, in Sala AL. I. Cuza, a avut loc Festivitatea de premiere a celor mai buni tineri aspiranti la statutul de profesionisti in advertising, relatii publice sau comunicare politica.

Olimpiadele Comunicarii, un proiect anual organizat de Asociatia Ethos, reprezinta cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in advertising, relatii publice sau comunicare politica.

La editia din acest an a Olimpiadelor Comunicarii s-au inscris 540 de participanti, din toate centrele universitare majore din tara. In urma preselectiilor au ajuns in finala 235 de concurenti. Acestia s-au grupat in echipe de cate cinci membri, la patru probe de concurs: advertising, relatii publice, comunicare politica si comunicare institutionala. Timp de aproape o luna, cele 47 de echipe finaliste au lucrat la realizarea unor campanii de comunicare pentru tot atatia “clienti”: 24 de companii, 11 institutii publice si 10 oameni politici.

Ei si-au prezentat campaniile, in perioada 11-12 mai, in fata a juriului, care a fost format din peste 55 de reprezentanti ai agentiilor de advertising si relatii publice, profesionisti din campanii sau institutii publice, analisti politici, jurnalisti si figuri ale spatiului universitar.

Proiectul "Olimpiadele Comunicarii" este sustinut de International Advertising Association (IAA) Romania, Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), Clubul Companiilor de Relatii Publice (CCRP) si Primaria Sectorului 1.