"Scoala vine in intampinarea nevoilor pe care industria de media le are. A aparut problema lipsei unui personal foarte bine pregatit pentru agentiile care vand publicitate, clientii care cumpara publicitate, oamenii din departamentele de cercetare media si toti cei care lucreaza in acest domeniu", a declarat Mihail Vartosu, citat de NewsIn. Realizatorul conceptului a mai aratat ca "nu ar fi facut acest demers daca industria ar fi putut sa-si rezolve singura aceasta nevoie".

Mihai Vartosu a afirmat ca scola va pregati, printre altele, oameni care interpreteaza cifre de audienta, nu prezentatori de stiri. "Avem o baza teoretica buna. "Vor fi serii de cate 25 de oameni, la fiecare trei luni, iar costurile pe serie ajung la aproximativ 40.000 de euro. Noi nu vom pregati prezentatori de stiri, ci oameni care vor lucra cu cifre de audienta pentru posturile de radio si TV", a explicat autorul conceptului Scolii de Media.

Fondatorul ARMA si autorul conceptului Scoala de Media, Mihail Vartosu, a fost prezent in sedinta CNA pentru a le explica membrilor institutiei aceasta initiativa si pentru a obtine aprobarea difuzarii unui spot de promovare in mod gratuit. Solicitarea ARMA nu a obtinut numarul minim de voturi, sase, pentru a fi acceptata. Membrii CNA si-au motivat decizia prin faptul ca mai exista scoli de media si ca nu vad interesul public in a promova gratuit o astfel de initiativa in mediul audiovizual.

Citeste si:

Scoala de Media ar urma sa fie infiintata si cu sprijinul unor institutii precum Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) si International Advertising Asociation (IAA).
ARMA a solicitat acceptul CNA pentru a difuza gratuit spotul de promovare a Scolii de Media in luna iunie, dar cererea nu a obtinut numarul minim de voturi, sase, pentru a ptea fi acceptata.

Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor a fost infiintata in anul 2001 si are trei categorii de membri: statii de televiziune, clienti de publicitate si agentii de publicitate si media.