News Corp, una dintre cele mai mari companii de media din lume, care detine, printre altele, companiile de televiziune Fox, BSkyB si DirecTV, a anuntat ca planuieste sa modifice, saptamana viitoare, aspectul paginii MySpace, cu scopul de a mari numarul utilizatorilor pe site.
"Vrem sa schimbam pagina principala, sistemul de navigare, editarea profilului, sistemul de cautare si facilitatile din cadrul MySpaceTV, precum si multe alte aspecte care vor fi posibile din aceasta vara", au declarat reprezentantii MySpace.

Reprezentantii MySpace au adaugat ca aceasta actiune este mai mult decat o interventie minora, vrand sa schimbe modul in care oamenii interactioneaza cu site-ul si cu marcile.

De asemenea, o companie de advertising importanta a semnat contractul de preluare a paginii principale a siteului american MySpace chiar din prima zi a lansarii acesteia. Actiunea de relansare a MySpace este programata pentru miercuri, 18 iunie, acest moment marcand si prima contributie a MySpace la comunitatea Open Space.

MySpace este un site de socializare foarte popular care ofera utilizatorilor posibilitatea crearii unei retele internationale de prieteni, profiluri personale, bloguri, grupuri, fotografii, muzica si videoclipuri. Sediul MySpace se afla in Beverly Hills.

De asemenea, rivalul Facebook isi va schimba designul, interfata si optiunile si va permite utilizatorilor sai sa detina control total asupra informatiilor pe care le impart cu prietenii lor.

Facebook a creat noi detalii de design pentru site, pe care le va implementa incepand cu luna iunie. Noul profil de imagine al site-ului social va avea incorporat tab-uri deasupra paginilor de profil, pentru a ajuta utilizatorii sa-si organizeze mai usor datele personale si fotografiile.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri