Bebo a realizat acest demers in ideea de a concura pe piata retelelor sociale cu rivalii sai, Facebook si MySpace.

Burns, care s-a implicat anterior in lansarea platformei publicitare Doubleclick si a motorului de cautare Altavista pentru Marea Britanie, dar care a mai lucrat si in cadrul News International, va fi responsabila pentru actiunile desfasurate de Bebo in Marea Britanie, Irlanda si Polonia.

Aceasta va realiza un plan de extindere al retelei sociale pentru a lansa Bebo si in Italia, Spania, germania, Franta si Olanda in urmatorul trimestru din an.

Burns se va alatura echipei incepand cu data de 4 august. Aceasta detine un portofoilu remarcabil in industria de media digitala, avand un rol cheie in dezvoltarea acestui segment pentru ultimii zece ani.

“Creativitatea si dinamismul de care da dovada Kate ne fac sa credem ca aceasta este cea mai buna alegere pe care o puteam face pentru Bebo pentru a-i intari pozitia pe piata internationala”, a afirmat Joanna Shields, director executiv Bebo.

Shields a renuntat la functia de managing director pentru parteneriate la Google Europa, Orientul Mijlociu si Africa, si s-a alaturat Bebo in ianuarie 2007.

Citeste si:

Burns a inceput sa lucreze pentru compania Google in 2001. In prezent, aceasta sustine Bebo, afirmand ca aceasta retea sociala “a constituit centrul dramatic al schimbarilor din peisajul media din ultimii doi ani”, dupa cum declara Burns, care a mai lucrat si pentru Yahoo, Ziff Davis si News International.

Totodata, aceasta asteapta cu nerabdare sa faca parte din echipa Bebo si sa lucreze cu unul din cele mai profunde site-uri din Marea Britanie. Burns spera sa dezvolte rapid afacerea si sa ii creasca profitabilitatea.

AOL, care detine si 10% din Google, a achizitionat Bebo pentru a contribui la cresterea sectorului de publicitate numit Platform A si pentru a mari valoarea publicitatii online.

Achizitia acestui site social ar putea reprezenta o strategie de crestere a popularitatii si in alte regiuni, mai ales pentru ca AOL este foarte puternic in Statele Unite.

Comscore estimeaza numarul utilizatorilor unici lunari pentru retelele MySpace si Facebook la mai mult de 110 milioane fiecare, iar Bebo la doar 30 de milioane.