Cea de-a 13-a editie a turnelului de tenis BCR Open Romania, care se desfasoara la Bucuresti in perioada 6-14 septembrie, va creste veniturile grupului McCann Erickson cu circa 90.000 de euro.

“In fiecare an estimam in jur de 10% profit, dar incercam sa nu ne gandim la asta. E un turneu care, chiar daca pare paradoxal, se face de catre un iubitor al tenisului si nu neaparat de un iubitor al profitului”, a declarat, pentru Wall-Street, Bogdan Enoiu.

Potrivit acestuia, toate diviziile grupului McCann Erickson sunt implicate in organizarea si promovarea BCR Open Romania. Pasionat de tenis, Bogdan Enoiu s-a implicat in organizarea BCR Open Romania in urma cu sase ani, atragand de atunci o serie de sponsori puternici. Cei mai multi dintre ei au contracte incheiate pana in 2015, a mentionat managerul. Perioada minima pentru un contract de sponsorizare cu BCR Open Romania este de trei ani.

Citeste si:

Pe langa sponsorii clasici ai turneului precum Vodafone, Enel si Mercedes-Benz, anul acesta brandurile Ciuc, Powerade, Willbrook si Glade isi asociaza imaginea cu BCR Open Romania.

Premiile de anul acesta cumuleaza 370.000 de euro. Castigatorul marelui premiu va incasa 59.700 de euro, finalistul 31.000 de euro, iar semifinalistii cate 17.450 de euro.

Meciurile turneului de tenis vor fi difuzate pe TVR. Partenerii din presa scrisa sunt ziarele trustului Realitatea-Catavencu si Gazeta Sporturilor. Radio Romania Actualitati si Radio Guerrilla vor difuza spoturile radio pentru promovarea turneului. Pe partea de outdoor, McCann Erickson colaboreaza cu mai multe companii, potrivit lui Bogdan Enoiu.