MediaPro Interactiv, divizia de Internet a grupului MediaPro, a atins anul trecut o cifra de afaceri de 1,6 milioane de euro (5.521.485 lei), fata de valoarea obtinuta in 2006, de 412.363 euro (1.389.664 lei). In plus, agentia a inregistrat venituri totale de 1,8 milioane de euro (6.228.293 lei), insa si-a adancit pierderile la 129.880 euro (437.698 lei) in 2007, fata de 106.288 euro (358.191 lei) in 2006.

O crestere importanta a afacerilor derulate in 2007 a inregistrat si InternetCorp., companie care si-a marit de aproape cinci ori veniturile, de la 146.483 euro (493.650 lei) in 2006, la aproximativ 800.000 de euro (2.695.842 lei), in 2007. In plus, profitul net al InternetCorp. s-a dublat in 2007, atingand valoarea de aproximativ 200.000 de euro (672.427 lei).

De asemenea, la capitolul cresteri se situeaza si AdEvolution, care a reusit sa-si dubleze veniturile obtinute in 2006, raportand pentru 2007 o valoare de 2,3 milioane de euro.

Afacerile pe segmentul de publicitate online s-au dezvoltat si in cazul ArboMedia, prin divizia ArboInteractive, si NetBridge Investments, prin divizia de publicitate Boom Advertising.

Astfel, ArboInteractive a atins o cifra de 280.000 de euro (941.200 lei) si venituri totale de 285.000 de euro (958.046 lei). In schimb, agentia a avut pierderi in valoare de 149.000 de euro (495.696 lei).

Citeste si:

Boom Advertising, divizia de publicitate a companiei NetBridge Investments, a anuntat, pentru prima jumatate a anului 2008, afaceri de 3,56 de milioane de euro.

La randul sau, NetBridge Investments si-a crescut cifra de afaceri cu 260.000 de euro, atingand o valoare de 2,9 milioane de euro (9.860.873 lei) si venituri totale de 3,25 milioane de euro (10.949.918 lei).

Pe de alta parte, profitul net al companiei a scazut in 2007 la 14.262 euro (48.065 lei), fata de 33.877 euro (114.167 lei), in 2006.

Daca in 2007 valoarea pietei de publicitate online a fost estimata la 10 milioane de euro, anul acesta s-ar putea situa la un nivel cuprins intre 14 si 18 mil. de euro, potrivit aprecierilor facute de jucatorii de profil. In plus, publicitatea online din 2008 ar putea atinge o valoare de 3 puncte procentuale din piata totala de publicitate din Romania.