Dupa o crestere de rulaj de 15 procente in primul semestru al acestui an comparativ cu 2016, grupul AUSTRAL estimeaza incheierea anului in curs cu o cifra de afaceri de 17 milioane euro, intr-o piata B2B in care clientii isi aleg furnizorul de produse si solutii pentru birou in functie de capacitatea de a livra comenzi integrate, respectiv de platformele de gestiune si de comanda pe care le utilizeaza.

Anul acesta, ponderea vanzarilor online aproape s-a dublat fata de 2016, ajungand la 35% din rulajul AUSTRAL - ceea ce ne confirma, in Romania, aceeasi tendinta inregistrata in pietele internationale: clientii cauta eficienta si valoare crescuta pe care sa o primeasca o data cu fiecare achizitie pe care o fac - indiferent ca este vorba despre companii multinationale, antreprenoriale sau start-up-uri”, spune Ligia Rosu, Coordonatorul activitatii de marketing si comunicare AUSTRAL.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont