Dupa o crestere de rulaj de 15 procente in primul semestru al acestui an comparativ cu 2016, grupul AUSTRAL estimeaza incheierea anului in curs cu o cifra de afaceri de 17 milioane euro, intr-o piata B2B in care clientii isi aleg furnizorul de produse si solutii pentru birou in functie de capacitatea de a livra comenzi integrate, respectiv de platformele de gestiune si de comanda pe care le utilizeaza.

Anul acesta, ponderea vanzarilor online aproape s-a dublat fata de 2016, ajungand la 35% din rulajul AUSTRAL - ceea ce ne confirma, in Romania, aceeasi tendinta inregistrata in pietele internationale: clientii cauta eficienta si valoare crescuta pe care sa o primeasca o data cu fiecare achizitie pe care o fac - indiferent ca este vorba despre companii multinationale, antreprenoriale sau start-up-uri”, spune Ligia Rosu, Coordonatorul activitatii de marketing si comunicare AUSTRAL.

Grupul Austral este primul furnizor de produse si solutii pentru birou care, adoptand tendinta la nivel global, renunta din 2017 la principalul instrument-suport pentru achizitiile clasice - catalogul tiparit - si orienteaza consumatorul catre achizitii online, bazate pe resurse interactive.

“Punem, in 2017, bazele pentru un nou model de business, in care eficienta sa fie cuantificabila si vizibila pentru clienti: utilizarea catalogul interactiv inseamna o economie de timp de 80% pentru plasarea unei comenzi, de care acestia beneficiaza in mod direct”, mentioneaza oficialul companiei.