Investitia initiala in lansarea radioului se ridica la 500.000 de euro, avand in vedere ca reteaua Romantic FM este functionala, potrivit declaratiilor facute pentru Wall-Street in momentul primirii licentei audiovizuale de Cristian Mihalache, directorul de proiect al Radio Zu.

Noul post de radio va emite pe frecventa News FM din Bucuresti, respectiv pe 23 de frecvente din tara ale Romantic FM din tara. In plus, Romantic FM va continua sa mai emita doar in Capitala.

Radio Zu se va axa pe formatul de Contemporary Hit Radio, va avea un program generalist, cu 60% productie proprie.

“Suntem foarte deschisi catre ascultatori, catre muzica romaneasca. Vom deschide mai multe canale de comunicare cu publicul nostrum: Internet, telefoane, SMS. De asemenea, artistii romani pot veni in orice moment in studioul nostrum sa cante live. Infrastructura ne permite acest lucru”, a declarat si Tony Tesiu, directorul de programe.

Acesta a mai explicat ca Radio Zu va avea ca public tinta persoanele cu varsta cuprinsa intre 15 si 30 de ani.

“Pentru publicul nostru realizam sondaje pentru a stabili baza de muzica astfel incat sa corespunda cerintelor ascultatorilor”.

Citeste si:

Pe de alta parte, Radio Zu va aduce in premiera in peisajul radio romanesc formatul de “pre morning show”, care urmeaza sa fie difuzat in intervalul 4.00-6.30.

Grila Radio Zu va curpinde un mix de programe, incepand de la talk-show-ul realizat de Mircea Badea, de luni pana joi, matinalul marca Mihai Morar si Daniel Buzdugan, muzica, programe de noapte (23.00-4.00) si jurnale de stiri.

“Punem accentul pe informatie, avem jurnale importante. Pentru stiri vom folosi toate resursele informative ale trustului Intact. De asemenea, echipa de stiri vine de la News FM. In total avem in prezent o echipa formata din 40 de oameni”, a mai spus Tesiu.

Radio Zu va avea un studiou nou, situat in Bucuresti, dotarile fiind adecvate programelor difuzate. In plus, programele locale ale statiilor din tara vor fi realizate tot la Bucuresti.

Campania de promovare a Radio Zu va debuta pe 15 septembrie si va fi realizata de agentia Friends Advertising, cu un accent mai mare pe elemente neconventionale.

Din portofoliul trustului Intact mai fac parte televiziunile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Lifestyle, GSP-TV, si publicatii precum Gazeta Sporturilor, Jurnalul National, Financiarul.