Foss Advertising semnează conceptul creativ al campaniei de lansare pentru Focus Sat, noua companie de televiziune digitala prin satelit. Și, cum orice lucru nou trebuie mai întâi botezat, spotul TV dedicat lansării Focus Sat prezintă chiar scena unui botez la țară.

„”Botezul” comunică în principal ideea ușurinței cu care Focus Sat aduce distracția chiar și în locuri mai puțin favorizate din acest punct de vedere. În acest scop, am încercat să prezentăm o scenă cât mai veridică, dar și, sperăm noi, foarte simpatică, din „viața la țar㔠”, declară Mihaela Iacob, Chief Operating Officer – Foss Advertising. „Am lucrat și filmat contra cronometru, dar am avut șansa de a colabora cu un client deschis la propuneri. Focus Sat este mai mult decât un mijloc de a „prinde” mai multe programe TV: poate fi chiar sufletul distracției la orice petrecere. În plus, dincolo de avantajul instalării rapide și al cartelelor pre-plătite, Focus Sat se diferențiază printr-o atitudine deschisă și foarte prietenoasă față de clienții săi.”
Proiectul Focus Sat a fost realizat de Foss Advertising prin Mihaela Iacob – Chief Operating Officer și echipa de creație: Puiu Oncescu, Irina Andrei, Cristina Popescu si Alex Covrig.