Reteaua Boom Advertising se completeaza cu site-urile www.autobizz.ro, www.vreaucredit.ro, www.vreaucard.ro, www.bacalaureatul.ro, www.metropotam.ro, www.markmedia.ro, www.dreptonline.ro, www.frf.ro, www.cuparomaniei.ro si www.cupatimisoreana.ro.

Astfel, Boom isi consolideaza portofoliul pe categoriile sport, lifestyle, auto si in zona de informatii dedicate specialistilor de marketing si comunicare. In prezent, Boom livreaza zilnic 25 de milioane de bannere, au declarat, pentru Wall-Street, reprezentantii regiei de publicitate.

Boom Advertising este divizia de publicitate a Netbridge Investments, firma care apartine grupului NCH, cu peste 500 de angajati, o cota de 40% din publishing in Romania si o cota de audienta de publicitate de 45% in 2008.

Citeste si:

Boom Advertising a anuntat, pentru prima jumatate a anului 2008, afaceri de 3,56 de milioane de euro.

Piata de publicitate online s-ar putea situa pana la finele acestui an la o valoare cuprinsa intre 14 si 18 milioane de euro, conform estimarilor facute pentru Wall-Street de jucatorii din aceasta industrie.