General Motors Central and Eastern Europe isi schimba de la 1 octombrie 2008 agentia de publicitate responsabila pentru brandul Chevrolet. Grey Budapesta va prelua contul de la agentia Leo Burnett Budapesta si va functiona ca sediu central, coordonand diviziile locale Grey din 23 de tari.

“Chevrolet a fost una dintre cele mai de succes povesti din industria auto europeana, cu patru ani succesivi de crestere record, crestere deosebit de puternica in Europa Centrala si de Est” a declarat Farid Anabtawi, General Motors CEE Marketing&Marketing Services Director. “Lansam trei noi modele anul viitor si vrem sa ne asiguram continuitatea succesului printr-un marketing puternic” a adaugat Anabtawi.

“Partenerii nostri de la Grey au misiunea de a construi un fundament puternic pentru ca dorim sa ducem Chevrolet catre noi niveluri in termeni de imagine si constientizare a brandului. Dorim sa multumim Leo Burnett pentru calitatea muncii depusa pentru Chevrolet pana acum” declara Damir Gavran, Marketing Manager, Chevrolet CEE.

Citeste si:

General Motors Corp. cel mai mare producator de automobile mondial, este lider anual in vanzari de 77 de ani. Fondat in 1908, GM are astazi 266.000 de angajati in toata lumea. Avand sediul central in Detroit, GM isi produce masinile si camioanele in 35 de tari. In anul 2007, aproximativ 9,37 milioane de masini GM au fost vandute global sub numele urmatoarelor marci: : Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, GM Daewoo, Holden, HUMMER, Opel, Pontiac, Saab, Saturn, Vauxhall si Wuling.

Reteaua europeana Grey, Grey EMEA, este una dintre cele mai mari companii de comunicare, prezenta in 80 de orase din 59 de tari, cu peste 5 300 de angajati si face parte din grupul WPP. Este singura retea care a castigat premiul Network of the Year de patru ori la rand (2005, 2006, 2007 si 2008) in cadrul festivalului EACA Euro Effie.