Bugetul campaniei va fi gestionat de catre agentiile Vitrina Advertising si CoGep. Astfel, creatia si productia de spoturi publicitare vor fi realizate de Vitrina Advertising, pe baza unui contract de 42.800 euro, fara TVA. Agentia clujeana a castigat contul in urma unui concurs de idei organizat de ANC, la care au participat cinci agentii de publicitate.

Intr-o a doua etapa, ANC a organizat o licitatie deschisa pentru achizitionarea serviciilor de media, castigatoare fiind agentia CoGep SRL, care va gestiona un buget de 336.000 euro, fara TVA.

Mesajul central al campaniei de comunicare este „Numarul de telefon e o parte din tine” si va fi redat vizual printr-o serie de chipuri de barbati si femei realizate din cifre, potrivit lui Calin Crainic, director de creatie Vitrina Advertising.

Citeste si:

Conceptul a fost dezvoltat pentru opt spoturi TV si un spot radio. Pentru online, Vitrina Advertising a dezvoltat www.portabilitate.ro. Pagina preia elementele campaniei si are ca principal scop localizarea numerelor portate.

Scopul campaniei este acela de a informa un numar cat mai mare de utilizatori de telefonie fixa si mobila din Romania despre posibilitatea de a-si schimba furnizorul pastrandu-si numarul de telefon, despre avantajele portabilitatii si despre conditiile in care se porteaza numarul.