Juriul Internetics 2008 a acordat 22 de premii in cele 30 de sectiuni de concurs. Au mai fost acordate doua premii speciale si sase premii “best of show”, precum si distinctia Webvertiserul Anului. Principalele categorii ale concursului au fost Publishing, Servicii si Comunicare si publicitate.

La categoria Publishing, sectiunea Arta si cultura, castigatorul a fost Bookblog.ro, un proiect al lui Andrei Rosca. Castigatorul sectiunii Divertisment si timp liber a fost Publimedia, cu proiectul CinemaRx.ro. Premiul sectiunii Lifestyle a fost acordat agentiei TreeWorks, pentru Gustos.ro.

Cel mai accesat site din online-ul romanesc, gsp.ro, a fost desemnat castigatorul sectiunii de Sport. Mediafax Mass-Media News Website, un proiect al MediaPro Interactiv, a fost premiat la sectiunea Stiri.

La categoria Servicii, sectiunea E-commerce cadouri si flori, castigatorul a fost FunGift.ro, un proiect al Creative-Design.ro. Site-ul realizat de FinZoom Financial Services a fost premiat la sectiunea Servicii financiare, iar ZeList, un proiect al TreeWorks, a fost castigatorul sectiunii Servicii altele.

Distinctia “best of show” la categoria Servicii a fost acordata proiectului FunGift.ro. Un premiu special pentru originalitate a primit si eOk.ro, realizat de Brainient.

La categoria Publicitate si comunicare, Webstyler a castigat premiul pentru Site-uri de Promovare FMCG – food, cu proiectul CokeSounds, realizat pentru Coca-Cola Romania. AXE – Dark Temptation, realizat de Ogilvy pentru Unilever Romania, a fost premiat la sectiunea Site-uri de promovare FMCG – non food.

SchimbaFontul.ro, un proiect realizat de MRM Partners pentru Microsoft Romania, a fost castigatorul sectiunii Site-uri de Promovare non FMCG – produse. Land Rover Academy, realizat de Webstyler pentru Premium Auto, a fost premiat la sectiunea Site-uri de Promovare non FMCG – servicii.

Webstyler si Coca-Cola au mai luat un premiu la sectiunea Campanii de bannere, pentru proiectul Coca-Cola racoreste Romania. Castigatorul sectiunii E-mail marketing a fost Kinecto, cu proiectul Fotopedia Newsletter, realizat pentru Fotopedia.ro. La sectiunea Campanii pe e-mail, premiul a fost adjudecat de Webstyler, pentru campania EuroArena, client Coca-Cola Romania.

La sectiunea Viral au existat doi castigatori: Tractir, realizat de Octav Gheorghe si Costas Ivanov pentru Gavrila & Asociatii, si French Toast, realizat de Next Advertising pentru Vel Pitar.

Citeste si:

EuroArena, realizat de Webstyler pentru Coca-Cola Romania, a fost premiat la sectiunea Advergames. La Proiecte inovatoare au existat doi castigatori: Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, cu proiectul Generatia 4, realizat pentru Porsche Romania, si Webstyler, cu Harta lui Blaga, client Partidul Democrat Liberal.

Webstyler si Coca-Cola au mai luat un premiu la Campanii interactive FMCG, pentru proiectul Coca-Cola Euro 2008. Tot Webstyler a fost si castigatorul sectiunii Campanii interactive non FMCG, cu proiectul Nokia Press Play, client Nokia Romania.

Distinctia “best of show” a fost acordata Webstyler pentru EuroArena, client Coca-Cola Romania.

La categoria Publicitate si comunicare au fost acordate cinci premii speciale: Premiul pentru manifestarea online a brandului a fost adjudecat de Activision Marketing cu proiectul Carlsberg Ski, client Carlsrom; Premiul pentru arhitectura informationala a unui newsletter – Webstyler, lucrarea Newsletter Ford, client Romcar; Premiul pentru gandire out of the box – Ruxandra Dumitriu pentru Braincap.ro, client Braincap; Premiul pentru folosirea creativa a mediului intr-o campanie de e-mail – Tempo Advertising, pentru lucrarea Rebranding Tempo Advertising; in final, Premiul pentru scenariu online a fost castigat de Scala JWT Publicitate, Green Pixel si Base Production pentru lucrarea Razbunatorul, client Vodafone Romania.

Topul primelor cinci agentii, pe baza punctelor acumulate, a fost: Webstyler, Ogilvy, Kinecto, MRM Partners si iLeo.

“Titlul de anul acesta este cu atat mai important cu cat competitia a castigat mult in greutate prin prezenta numeroasa a agentiilor de publicitate. Pentru noi, 2008 a fost cel mai bun si mai greu an de pana acum. Am lucrat pentru branduri puternice care au avut curajul sa inoveze alaturi de noi, iar eforturile noastre comune au fost recunoscute aseara. Si acesta nu-i decat inceputul”, a declarat Bogdan Nitu, General Manager Webstyler.

Distinctia Webvertiserul Anului a fost acordata companiilor Coca-Cola Romania si L’Oreal Romania.

Internetics este un proiect Millenium Communications, companie infiintata in anul 1998, ca agentie de Relatii Publice. In prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL si proiecte proprii - Internetics, AdPrint, Gala Societatii Civile.