L'Oréal a confirmat subcontractarea agentiei ZenithOptimedia pentru cumpararea si planificarea spatiului de media la nivel European, mai exact, in 26 de tari. Acesta este rezultatul unei supravegheri de patru luni in care actorii paincipali au fost: Publicis – detinatoarea ZenithOptimedia si Interpublic’s Universal McCann.

“Investitiile L'Oréal in media sunt substantiale si este esential sa avem un raspuns pe masura. Apreciem contributia celor de la Universal McCann, dar credem ca planurile noastre de viitor vor fi finalizate mai bine daca alegem ZenithOptimedia ca unic partener.” sustine Patrick Rabain, presedinte L'Oréal Consumer Products.
Transferul efectiv catre ZenithOptimedia se va incheia la 1 Octombrie 2005 si este initial pe o perioada de 2 ani. “Vrem sa punem bazele unui parteneriat lung si de succes cu ZenithMedia.” afirma M. Rabain.
“Suntem incantati ca avem ocazia sa ne extindem relatiile de afaceri catre una dintre cele mai interesante companii. Media este un domeniu al marilor oportunitati si asteptam cu nerabdare sa lucram indeaproape cu L'Oréal sis a profitam de mediul in continua miscare. “ spune Steve King, global CEO of ZenithOptimedia.

Acest anunt este ulterior situatiei din Statele Unite, unde L'Oréal a luat contul de media Maybelline de la Initiative Media si l-a transferat la ZenithOptimedia pentru a adauga si contul Garnier.