Raportul emis de Interactive Advertising Bureau (IAB) si PricewaterhouseCoopers anunta ca venitul total din publicitatea online este de aproape 5,9 miliarde dolari in al treilea trimestru, in crestere cu 11% fata de aceeasi perioada a anului trecut, si in crestere cu doua puncte procentuale fata de trimestrul anterior.

Companiile care depind de publicitatea pe Internet, cum ar fi Google, au cunoscut o scadere a actiunilor dupa ce au aparut temeri ca economia va diminua cresterea in ceea ce multi sustineau ca este inca o piata mica.

Datorita acestui climat, David Silverman, partener PricewaterhouseCoopers, a declarat ca o crestere in al treilea trimestru ar insemna o surpriza placuta.

“Cred ca in mediul economic existent, orice crestere in orice activitate economica ar reprezenta o mica surpriza, dar se poate vorbi si de o “putere” a publicitatii interactive”, a declarat Silverman.

Citeste si:

Companiile de publicitate isi vor mentine cheltuielile in publicitatea online, in special in timpul crizei economice, deoarece adesea platesc reclame bazate pe performanta, cum ar fi numarul de accesari facut de consumatori.

“Ei, de fapt, urmaresc rezultatul banilor cheltuiti de ei in publicitatea online”, a adaugat Silverman.

Pentru primele noua luni ale anului, veniturile pentru publicitatea online au acumulat 17,3 miliarde dolari, in crestere fata de perioada asemanatoare a anului anterior, cand acestea au fost de 15,2 miliarde dolari.