Alina Apetrei16 Decembrie 2008 in Media & Pub

Pagini Aurii investeste 1 mil. euro in relansarea site-ului


Pagini Aurii investeste 1 mil. euro in relansarea site-ului
Reprezentantii Pagini Aurii au anuntat ca vor investi in relansarea site-ului companiei aproximativ 1 mil. de euro, pe o perioada de trei ani, suma din care au fost cheltuiti deja 500.000 de euro in special pentru dotarile tehnice.

“Ne-am dat seama ca audienta noastra doreste o cautare mult mai precisa, pentru a gasi mai usor companiile inscrise pe site. Am relansat site-ul Pagini Aurii pentru a le oferi oamenilor un motor de cautare avansat cu o interfata prietenoasa. Ne dorim sa ajungem optiunea numarul 1 in cautarea de business”, a declarat Shai Goldman, managing director Pagini Aurii.

La randul sau, Iulian Boanta (foto), Advertising&PR Manager paginiaurii.ro, a declarat, pentru Wall-Street, ca in prezent, potrivit datelor oferite de SATI, site-ul are aproape 100.000 de clienti unici.

“Cu ocazia relansarii ne mutam, conform trendului, exclusiv catre auditarea SATI. Conform trafic.ro aveam in jur de 220.000-230.000 de vizitatori unici, conform BRAT suntem aproape de 100.000 de clienti unici pe site. Tintim cel putin o triplare a clientilor unici in urmatoarele sase luni”, spune Boanta.

Acesta a explicat ca paginiaurii.ro va ramane un ghid structurat pe domenii de activitate, beneficiind de un motor de cautare imbunatatit, care va cuprinde notiuni de semantic web si o bogata colectie de harti proprii si companii.

“Vom ramane o baza de date. In prezent, avem indexate in jur de 220.000-230.000 de companii. Ceea ce avem astazi pe site sunt companii reale, nu indexam artificial firme”, afirma Iulian Boanta.

La proiectul de relansare a site-ului au participat Green Pixel, agentia interactiva MB Dragan si Pleon Graffiti, in timp ce pe partea de tehnologie au lucrat cu o echipa formata din 3 angajati ai companiei. Proiectul de relansare a fost inceput in luna aprilie 2008.

www.paginiaurii.ro este un instrument de business performant, printre avantajele companiilor listate pe site numarandu-se posibilitatea de a opta pentru diferite anunturi si afisari, expunerea catre un public larg, publicitate targetată (domeniu- zona), afisarea pe harta, traducerea gratuita in engleza a detaliilor afacerii.

Citeste si:

In plus, noul site paginiaurii.ro ofera acces la o baza de date completa, ce include atat companiile care au site-uri oficiale, cat si pe cele care nu au pagina de Internet.

Proiectul se bazeaza pe soluţii furnizate de companii precum deCarta (care a furnizat aplicatia si prelucrarea de harti), GeoStrategies–RO/Navteq–SUA (harti si servicii de geocodare), ADTECH–Germania (soluţii integrate de ad serving).

Pe de alta parte, Iulian Boanta spune ca mediul online nu va fi influentat negativ de actualul context economic mondial, in sensul ca Internetul ramane un mediu ieftin, cu cea mai mare rentabilitate.

“Vom asista la un «boom» pe online. Va fi un an care va fi masurat corect, datorita celor de la BRAT, am mai vazut ca sunt in pregatire si alte proiecte de search, pe care le asteptam cu drag. Noi am fost intotdeauna buni parteneri ai IMM-urilor si vom ramane in continuare. Cel putin din acest punct de vedere nu vom resimti efectele crizei. Avem previziuni bune”, declara Boanta.

Reprezentantul Pagini Aurii estimeaza pentru 2008 o cifra de afaceri de 42 mil. lei, in crestere cu 10% fata de 2007, in timp ce pentru 2009 compania va incerca sa mentina o crestere de 2 cifre a afacerilor.

In prezent, Pagini Aurii detine peste 70% din piata de ghiduri clasificate din Romania, din portofoliul companiei facand parte produse precum Pagini Aurii, Pagini Albe, Contact B2B si Pagitur. Compania editeaza 43 de ghiduri, cu o circulatie anuala de 2,2 milioane de copii.

Pagini Aurii este detinuta de grupurile britanice Apax si Cinven si are peste 35.000 de clienti.

Recomandare Deloitte: Industria presei scrise ar putea fi decimata in 2009




Citeste si

mai multe articole din Media & Pub