Calin Rotarus, ARBOinteractive: lansarea vanzarilor Hi5 si Yahoo in Romania

Alex Visa, HyperActive: vanzarea monden.info, lansarea dol.ro si vanzarea emag.ro

Bogdana Butnar, MRM Partners Romania: investitiile in Trilulilu si e-republik, fuziunea dintre Kinecto si Tempo, lansarea okidoki.ro

Laurentiu Pop, HTTPool Romania: lansarea HTTPool

Citeste si:

Iuliana Stere, Initiative: accentul pus de catre trusturile media pe dezvoltarea de produse/pachete integrate de servicii

Un alt eveniment important al anului 2008, amintit de jucatorii din online, a fost decizia grupurilor si companiilor media Gazeta Online, Intact Media Grup, InternetCorp., MediaPro Interactiv, ProTV si Realitatea-Catavencu de a renunta la auditarea realizata de Trafic.ro, urmand sa utilizeze, atat in relatia cu publicul, cat si cu clientii si agentiile de publicitate, doar datele oferite de sistemul de masurare oficiala a traficului online, Studiul de Audienta si Trafic pe Internet (SATI), efectuat de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT).

Cititi mai multe in Business Overview 2008.