In anul 2005, Young & Rubicam continua sa investeasca in dezvoltarea resurselor de BTL deoarece clientii solicita din ce in ce mai des pachete de servicii complete.
Am observat ca, daca pana acum, clientii lucrau cu mai multe agentii mici, specializate pe diverse servicii, cum ar fi de exemplu management de eveniment, design de ambalaj sau management si implementare, in prezent, acestia solicita din ce in mai des ca toate serviciile de brand sa fie sub umbrela aceleiasi agentii. Aceasta aduce, in mod firesc, mai multe avantaje pentru clientii parteneri ai Young & Rubicam. Economia de timp si continuitatea in constructia valorilor brandului reprezinta doar doua dintre aceste beneficii. Aceasta perspectiva permite, totodata, echipei Y&R sa aiba o mai buna intelegere a elementelor mixului de marketing si, implicit, o mai buna capacitate de reactie la nevoile clientului, declara Tereza Munteanu, Managing Director Young & Rubicam.

Lucian Codita, cel mai nou membru al echipei Young & Rubicam, este responsabil de managementul de eveniment. Avand o bogata experienta in organizarea si implementarea cu succces a multor evenimente pentru companii multinationale si clienti locali, el declara: Y&R are un portofoliu vast de clienti care apeleaza din ce in ce mai frecvent la o componenta importanta a mixului de marketing: BTL-ul. Astfel, oportunitatea dezvoltarii unei platforme puternice de BTL alaturi de echipa care construieste intreaga strategie de comunicate a brandului, este un mare avantaj.

Cand clientii te implica in toate dimensiunile mixului de marketing, atunci intregul proces de dezvoltare a conceptelor, a spotului tv, a printului sau a actiunilor de BTL este mult mai bine inteles si, in majoritatea cazurilor, mai simplu, deoarece echipa care lucreaza la diverse elemente este mult mai bine informata in privinta ultimelor nevoi ale brandului. De asemenea, am observat o responsabilitate crescuta a oamenilor implicati in proiect. Cred ca cea mai buna modalitate de a aprecia modul in care evoluam, nu este impartirea in ATL sau BTL, ci mai degraba, o abordare Through The Line, unde suntem implicati pe mai multe laturi ale proiectului, explica Wojtek Jablonski, Director de Client Service la Y&R.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri