Ca sa poti aspira la un loc in industria efervescenta a comunicarii, trebuie sa fii caracterizat de tenacitate, dedicare, spirit deschis, creativitate, rigurozitate, rabdare si mai ales pasiune. Trebuie, de asemenea, sa cunosti foarte bine marcile clientilor pentru care lucrezi si sa le tratezi ca si cum ar fi ale tale. {i mai trebuie sa stii ca fiind un domeniu foarte dinamic, solicitant si cu un grad destul de ridicat de stres, nu o sa ai nicodata un program fix.

O data cu cresterea importantei comunicarii in activitatea companiilor, toate cele trei discipline ale acesteia publicitatea, marketing-ul si PR-ul pur si simplu au inflorit. Insa, dintre toate, publicitatea este cel mai atractiv domeniu, fiind o combinatie reusita intre divertisment si consultanta in afaceri, iar multi isi doresc sa intre in aceasta industrie. In plus si libertatea de creatie in publicitate este mult mai mare dect in marketing sau PR pentru ca o reclama reusita este intotdeauna proaspata si originala.

Publicitatea este insa un domeniu relativ nou in economia locala, ca de altfel si domeniul bancar, IT, auto sau cel farmaceutic, tocmai pentru ca au in spate o experienta de 15 ani, in conditiile in care pna in 1989 economia autohtona era exclusiv una de stat. In aceste conditii, cum se pozitioneaza publicitatea, din punct de vedere salarial intre celelalte sectoare noi?

Agentiile de publicitate iti pot oferi in functie de pozitie, pe langa salariul fix, si telefon de serviciu, asigurare medicala, laptop, masina, sponsorizarea unor calificari profesionale si chiar bonus de performanta sau o vacanta pe banii firmei. Dar ca sa poti avea cat mai multe din aceste beneficii la pachetul salarial, trebuie sa fii cat mai aproape de varful piramidei, iar promovarea se intampla in urma evaluarii, la perioade determinate, a performantelor individuale.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri