O data cu cresterea importantei comunicarii in activitatea companiilor, toate cele trei discipline ale acesteia publicitatea, marketing-ul si PR-ul pur si simplu au inflorit. Insa, dintre toate, publicitatea este cel mai atractiv domeniu, fiind o combinatie reusita intre divertisment si consultanta in afaceri, iar multi isi doresc sa intre in aceasta industrie. In plus si libertatea de creatie in publicitate este mult mai mare dect in marketing sau PR pentru ca o reclama reusita este intotdeauna proaspata si originala.
Publicitatea este insa un domeniu relativ nou in economia locala, ca de altfel si domeniul bancar, IT, auto sau cel farmaceutic, tocmai pentru ca au in spate o experienta de 15 ani, in conditiile in care pna in 1989 economia autohtona era exclusiv una de stat. In aceste conditii, cum se pozitioneaza publicitatea, din punct de vedere salarial intre celelalte sectoare noi?
Agentiile de publicitate iti pot oferi in functie de pozitie, pe langa salariul fix, si telefon de serviciu, asigurare medicala, laptop, masina, sponsorizarea unor calificari profesionale si chiar bonus de performanta sau o vacanta pe banii firmei. Dar ca sa poti avea cat mai multe din aceste beneficii la pachetul salarial, trebuie sa fii cat mai aproape de varful piramidei, iar promovarea se intampla in urma evaluarii, la perioade determinate, a performantelor individuale.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: