Contul de publicitate al Carrefour a fost administrat pana in prezent de agentia Euro RSCG.

Ca urmare a importantei contului castigat, Publicis ar putea crea o agentie separata care se va ocupa integral de acest client.

In 2008, Carrefour a fost cel de-al doilea mare advertiser din Franta, dupa Renault.

Grupul francez Carrefour, al doilea retailer mondial, a afisat o crestere a vanzarilor cu 5,7% in 2008, la 97,56 miliarde euro, dupa o stagnare in ultimul trimestru, pe fondul cererii mai slabe de pe pietele mature din Franta si Europa Occidentala.

Citeste si:

Retailerul, care are aproape 490.000 de salariati in cele 15.000 de magazine ale sale din 30 de tari, a anuntat ca in ultimele trei luni din 2008 a inregistrat vanzari de 25,74 miliarde euro, in crestere cu doar 0,7% fata de aceeasi perioada din 2007.

Vanzarile de pe piata franceza ale grupului au insumat anul trecut 42,5 miliarde euro, in crestere cu 1% fata de 2007. Pe pietele emergente in care grupul opereaza, inclusiv Romania, vanzarile Carrefour au crescut intr-un ritm mult mai ridicat anul trecut, de 17,7%, pana la 28,1 miliarde euro.

Grupul Publicis ocupa locul I in Europa in industria de publicitate, la nivel mondial fiind al patrulea mare grup de comunicare din lume si al treilea pe piata americana. Publicis este prezent in 229 de orase din 109 tari si are in prezent un numar de peste 35.000 de angajati.