“Criza economica a determinat marea majoritate a companiilor sa traseze noi strategii pentru a-si atinge obiectivele propuse. Acestea apeleaza la activitati de eficientizare a relatiei cu partenerii, dar si cu angajatii, iar interactiunile si motivarea non-financiara, instrumente de business recunoscute in mediul de afaceri extern, joaca un rol din ce in ce mai important”, a spus Mihai Prisecaru, director general Roddia.

In 2008 agentia a avut o cifra de afaceri de 8 milioane de lei (2,1 mil. euro), in crestere cu 61% fata de anul anterior. Tot anul trecut, compania si-a largit portofoliul de clienti si echipa de angajati, care numara in acest moment 19 persoane.

Printre proiectele dezvoltate de companie in 2008 se numara Sony Media Roadshow, lansarea hotelului de 5 stele Vega din Mamaia, precum si aniversarea de 100 ani a fabricii U-Petrom – 1 Mai.

Roddia a fost infiintata in 2005 sub numele de „Incentive Insight”. In 2008, agentia a trecut printr-un proces de rebranding, devenind Roddia. Printre clientii agentiei se numara Moeller, Sony, Carrefour, Ursus si Raiffeisen Bank.