“Effie 2009 isi doreste sa reconfirme importanta comunicarii eficiente si a impactului ei in afacere. Scopul ramane acelasi, sa masoare si sa premieze campaniile creative care genereaza eficienta. Comitetul de organizare format din oameni din industrie cu experienta, implicarea atat IAA cat si UAPR in stabilirea principiilor care stau la baza organizarii si implementarii Effie, vor reconfirma Effie ca cel mai important si necesar concurs de pe piata”, a spus Narcis Horhoianu, presedintele Comitetului de Organizare Effie 2009 si Associated Marketing Director P&G Romania

Din comitetul de organizare al Effie 2009, ales de catre IAA si UAPR, fac parte, pe langa presedintele Narcis Horhoianu – Associated Marketing Director P&G Romania, urmatorii membri: Alexandra Olaru – HR & Communication Director, Unilever SCE, Mihai Ghyka – Membru al Senatului IAA, Dan Petre – Managing Partner , D&D Research, Afrodita Blasius – Managing Partner, Bridge Communication, Sorin Blaga – Vice President, Marketing&Communication, Rompetrol, Stefan Iordache – CEO, Leo Burnett Group, Paul Markovits – Managing Partner, Image Matters.

Effie 2009 va continua traditia inceputa in anii anteriori, organizand seminarul “How to win an Effie” si competitia pentru crearea campaniei de comunicare a Effie 2009, la care vor fi invitati sa participe toti membrii industriei de advertising.

Citeste si:

EFFIE este un festival international sub licenta AMA New York. In Romania, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat pentru al treilea an consecutiv de agentia Millenium Communications.

Premiile Effie recompenseaza campaniile care au obtinut rezultate excelente, bazandu-se pe idei creative si strategii inovatoare.
Pe scurt, datele Effie 2009:
Perioada de inscrieri: 10 martie – 10 mai 2009
Jurizare: 26 – 27 mai 2009
Awarding Gala: 28 mai 2009