Unul dintre aspectele fundamentale tratate in editia de anul acesta a evenimentului PR Forum va fi rolul mediului online in conturarea unei strategii de relatii publice coerente si eficiente, in acord cu ideologia si cultura organizationala a companiei.

Forumul este structurat in doua zile, prima fiind dedicata unei serii de doua conferinte si sase seminarii de pe urma carora participantii vor afla de la practicieni recunoscuti in comunitatea internationala si locala de relatii publice care sunt oportunitatile si provocarile actuale ale industriei de PR. Toate aceste informatii urmeaza sa fie aprofundate in cea de-a doua zi, pe 27 februarie, in cadrul unui training de comunicare in social media.

Evenimentul se adreseaza atat clientilor cat si companiilor, care vor afla deopotriva de ce este atat de important sa continue sa comunice in aceasta perioada dificila si care este aportul activitatilor de relatii publice in conturarea unei strategii de comunicare coerente. Scopul este de a demonstra ca o strategie eficienta de PR are puterea de a mentine o afacere pe piata, in contextul economic actual.

“Pastrarea cailor de dialog deschise intre consumatori si branduri este unul dintre elementele esentiale in mentinerea pe piata a unui business, mai ales in contextul economic actual. Un plan bun de PR trebuie astazi sa inglobeze cu succes toate inovatiile tehnologice deschise de mediul online. A treia editie PR Forum vine cu solutii pertinente, informatii de actualitate, strategii de top, specialisti de renume, companii multi-premiate – pentru a oferi o viziune specializata si informata asupra a tot ce inseamna astazi industria relatiilor publice”, spune Cristian Manafu, managing partner, Evensys.

Cu ocazia evenimentului va fi lansata cea de-a treia editie a ghidului Public Relations Report, o publicatie anuala dedicata comunitatii de relatii publice din Romania. Brosura va include o serie de puncte de vedere ce anunta tendintele anului 2009 in domeniu. Analizele vor fi completate de o sectiune ce cuprinde profilele firmelor de PR si de rezultatele unui sondaj realizat in randul practicienilor privind perceptia acestora asupra mediului online.