Ursus Breweries, subsidiara producatorului american de bere SABMiller, a desemnat United Media pentru gestionarea contului sau de media, agentia oferind, din luna aprilie, servicii de planificare si cumparare de spatii media pentru marcile din portofoliul companiei.
Procesul de selectie a fost gestionat cu sprijinul auditorului media Fairbrother Lenz Eley din Marea Britanie, companie folosita la nivel global de SABMiller, care a asigurat o evaluare a tuturor aspectelor calitative si cantitative ale ofertelor. In plus, know-how-ul local a fost asigurat de All in Media, partenerul exclusiv al Fairbrother Lenz Eley in Romania.

United Media a fost infiintata in februarie 2006, odata cu venirea in Romania a grupului elen Ashley Worldgrup, prezent in Europa Centrala si de Sud-Est. Agentia a gestionat clienti precum Cosmote, Romtelecom, Asirom si Garanti.

Ursus Breweries este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Compania are sediul central in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.500 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt Peroni Nastro Azzurro, Ursus, Redd’s, Timisoreana, Stejar, Ciucas si Pilsner Urquell.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie pe 6 continente. Portofoliul de marci al grupului include beri premium internationale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama de marci locale, cu pozitii de lider, cum ar fi Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie.

De asemenea, SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii din lume de imbuteliere a produselor Coca-Cola.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri