Noua divizie TBWA aduce laolalta expertiza a doua companii, care impreuna vor oferi solutii de comunicare, advertising, promovare, educatie medicala, programe de CRM, precum si de comunicare online, exclusiv pentru clienti din industria medicala.

In urma acestei fuziuni, TBWAPaling Walters a devenit una dintre cele mai importante agentii de comunicare dedicate sanatatii din Marea Britanie, iar Michael Paling devine Chairman al retelei TBWAWorldHealthEurope.

“Aceasta miscare formalizeaza parteneriatul de multi ani dintre TBWA si Paling Walters”, spune el. “Birourile TBWA, precum si experienta noastra de peste 30 de ani in domeniul sanatatii fac din aceasta divizie un loc in care atat consumatorul cat si specialistii din domeniu lucreaza impreuna, indeaproape.”

Paling Walters a fost lansata in 1980 si a fost dintotdeauna privita ca o autoritate in domeniul sanatatii, in special in sfera medicamentelor care nu necesita prescriptie medicala. Printre clientii agentiei se numara Pfizer, GSK, Bayer, BMS, Roche si Boehringer Ingelheim Consumer.

Cu 258 de birouri in 75 de tari si cu 11.000 de angajati, TBWA creaza idei disruptive pentru clienti globali precum Absolut, adidas, Apple, Beiersdorf, Henkel, PepsiCo., Visa Inc., Infiniti, Mars, McDonalds, Michelin, Nissan, Pernod Ricard, Pioneer, Samsonite, Standard Chartered Bank, Singapore Airlines si Sony PlayStation.

TBWA face parte din Omnicom Group Inc., unul dintre cele mai mari grupuri de marketing si comunicare. In Romania, TBWA este prezenta prin agentia TBWAMerlin . Fondata in 2005, TBWAMerlin este o agentie full service, care deserveste atat branduri internationale, cat si locale, precum Absolut, adidas, Nivea, Pedigree si Winston.