Ursus, sponsorul principal al Nationalei Romaniei, lanseaza prima campanie de la castigarea acestui statut: “Ursus – O noua atitudine pentru Echipa Nationala”.
Campania, dezvoltata impreuna cu Publicis Romania si lansata din 27 martie, marcheaza practic venirea lui Ursus alaturi de Nationala, dupa ce in ultimii 10 ani, sponsorul principal al Nationalei a fost Bergenbier.

“In calitatea sa de partener si suporter al Nationalei, Ursus vrea sa schimbe atitudinea din jurul celei mai iubite echipe din Romania. «Ursus – O noua atitudine pentru Echipa Nationala» este conceptul care ii provoaca si ii motiveaza sa aleaga perspectiva pozitiva a situatiei, oricat de dificila ar fi ea. Campania noastra vrea sa readuca pasiunea pentru fotbal, valurile in tribune si increderea reciproca intre suporteri si jucatori”, a explicat Harry Ioncica, Senior Brand Manager Ursus.

Campanie este integrata 3600, fiind prezenta pe TV, in online prin site-ul dedicat www.ursusfotbal.ro, pe panouri gigant, in presa scrisa, pe strada si in tribune.

" Am pornit in constructia campaniei de la un insight foarte puternic - cum ca, mai ales in fotbal, am ajuns doua Romanii: una care crede si una care crede ca nu se poate. Cu alte cuvinte, suntem proprii nostri dusmani si cel mai greu meci e cu noi insine. Asa a fost rostita si prima fraza a campaniei – «esti critic sau esti suporter?» si pe aceasta dualitate, a celor care sunt prizonierii deznadejdii versus cei care cred si vor, am construit intreaga campanie”, declara Razvan Capanescu, Creative Director la Publicis Romania.

Spotul TV care sustine campania a fost realizat in versiuni de 40 si de 30 de secunde. Jucatorii echipei nationale care au participat la filmari: Mutu, Marica, Goian si Tamas au fost transformati in luptatori pe terenul de fotbal, fiecare jucand impotriva sa, intr-un meci simbolic.

Filmarile s-au desfasurat, impreuna cu casa de productie Reload Film, pe parcursul a doua zile in doua locatii diferite: Studiourile MediaPro Buftea si Stadionul Cotroceni. Regizorul spotului este Nick Livesey, castigator in 1999, la Cannes, al trofeului acordat celui mai bun tanar regizor. Acesta a colaborat cu celebrul Ridley Scott la superproductiile “Hannibal” si “The Gladiator”

Echipa care contribuie la dezvoltarea campaniei este formata din:
Echipa URSUS: Harry Ioncica – Senior Brand Manager, Laura Andrei – Brand Manager, Andrei Lascut – Junior Brand Manager
Echipa Publicis: Razvan Capanescu – Creative Director, Cristian Anton – Senior Art Director, Mihai Costache – Copywriter, Ema Ionescu – Account Director, Diana Dragomir – Account Executive, Camelia Efrimov – AV Producer
Echipa 2activePR: Corina Barladeanu – General Manager, Silvia Dinu – Executive Director, Marius Buterchi – Account Manager, Marian Visu – Account Manager, Dana Amzoiu – Account Executive


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri