Campania, dezvoltata impreuna cu Publicis Romania si lansata din 27 martie, marcheaza practic venirea lui Ursus alaturi de Nationala, dupa ce in ultimii 10 ani, sponsorul principal al Nationalei a fost Bergenbier.

“In calitatea sa de partener si suporter al Nationalei, Ursus vrea sa schimbe atitudinea din jurul celei mai iubite echipe din Romania. «Ursus – O noua atitudine pentru Echipa Nationala» este conceptul care ii provoaca si ii motiveaza sa aleaga perspectiva pozitiva a situatiei, oricat de dificila ar fi ea. Campania noastra vrea sa readuca pasiunea pentru fotbal, valurile in tribune si increderea reciproca intre suporteri si jucatori”, a explicat Harry Ioncica, Senior Brand Manager Ursus.

Campanie este integrata 3600, fiind prezenta pe TV, in online prin site-ul dedicat www.ursusfotbal.ro, pe panouri gigant, in presa scrisa, pe strada si in tribune.

" Am pornit in constructia campaniei de la un insight foarte puternic - cum ca, mai ales in fotbal, am ajuns doua Romanii: una care crede si una care crede ca nu se poate. Cu alte cuvinte, suntem proprii nostri dusmani si cel mai greu meci e cu noi insine. Asa a fost rostita si prima fraza a campaniei – «esti critic sau esti suporter?» si pe aceasta dualitate, a celor care sunt prizonierii deznadejdii versus cei care cred si vor, am construit intreaga campanie”, declara Razvan Capanescu, Creative Director la Publicis Romania.

Spotul TV care sustine campania a fost realizat in versiuni de 40 si de 30 de secunde. Jucatorii echipei nationale care au participat la filmari: Mutu, Marica, Goian si Tamas au fost transformati in luptatori pe terenul de fotbal, fiecare jucand impotriva sa, intr-un meci simbolic.

Filmarile s-au desfasurat, impreuna cu casa de productie Reload Film, pe parcursul a doua zile in doua locatii diferite: Studiourile MediaPro Buftea si Stadionul Cotroceni. Regizorul spotului este Nick Livesey, castigator in 1999, la Cannes, al trofeului acordat celui mai bun tanar regizor. Acesta a colaborat cu celebrul Ridley Scott la superproductiile “Hannibal” si “The Gladiator”

Echipa care contribuie la dezvoltarea campaniei este formata din:
Echipa URSUS: Harry Ioncica – Senior Brand Manager, Laura Andrei – Brand Manager, Andrei Lascut – Junior Brand Manager
Echipa Publicis: Razvan Capanescu – Creative Director, Cristian Anton – Senior Art Director, Mihai Costache – Copywriter, Ema Ionescu – Account Director, Diana Dragomir – Account Executive, Camelia Efrimov – AV Producer
Echipa 2activePR: Corina Barladeanu – General Manager, Silvia Dinu – Executive Director, Marius Buterchi – Account Manager, Marian Visu – Account Manager, Dana Amzoiu – Account Executive