In perioada similara a anului trecut, CME a inregsitrat profituri nete de 14,4 milioane dolari.

Veniturile nete din primul trimestru al lui 2009 au fost de 141,2 milioane dolari, in scadere cu 37% fata de T1 2008. Veniturile operationale au scazut cu 130 milioane dolari, pana la o pierdere de 84,5 milioane dolari, cauzata in mare parte de pierderile inregistrate de operatiunile grupului in Bulgaria.

Profitul inainte de taxe, deprecieri si amortizari a scazut pana la 19,7 milioane dolari in primele trei luni ale anului, fata de 75,3 milioane dolari, in perioada similara a anului trecut.

“Primul trimestru din 2009 a fost cel mai dificil din istoria noastra, pe toate pietele”, a declarat Adrian Sarbu, presedinte si COO al CME. “Am prevazut acest trend si ne-am gestionat vanzarile si costurile astfel incat sa limitam impactul declinului din investitiile in publicitate”.

Adrian Sarbu a mai adaugat ca, pe principalele piete pe care actioneaza, CME si-a crescut cota de piata in investitiile publicitare. De asemenea, Sarbu considera ca investitia de 241,5 milioane dolari pe care Time Warner a facut-o in CME poate fi privita ca un semn de incredere “in pietele, oamenii si strategia noastra de viitor”.

In Romania, CME detine posturile de televiziune Pro TV, Acasa, Pro TV International, Pro Cinema, MTV si Sport.ro.

Sursa foto: Mediafax