Campania "Sponsors of Tomorrow" va fi lansata pe 11 mai in Statele Unite ale Americii, Germania si Anglia, iar de astazi, campania va rula pe diverse site-uri online. Incepand cu luna urmatoare, campania se va extinde in peste 24 de tari, iar in Brazilia si Japonia va fi introdusa in cel de-al treilea trimestru al anului.

Pentru a anunta inceputul campaniei, un grup de angajati Intel va da startul deschiderii Nasdaq Stock Market pe 11 mai, la ora 9.30 AM. Ceremonia va fi transmisa live in piata Times Square pe un ecran amplasat pe cladirea Nasdaq, precum si pe www.nasdaq.com.

Campania, in valoare de milioane de dolari, este cea mai mare activitate de marketing efectuata de Intel de la lansarea initiativei "Multiply" din 2006, care a promovat la momentul respectiv noul Intel CoreTM 2 Duo. Se estimeaza ca "Sponsors of Tomorrow" va dura intre 3 si 5 ani.

Campania a fost creata de catre Venables Bell & Partners in San Francisco si este prima campanie creata de agentie pentru Intel, de la castigarea contului in luna ianuarie.

Campania "Sponsors of Tomorrow" contine reclame print, online, outdoor plus initiative in magazine si in marile lanturi de retail. Media planning-ul global a fost realizat de OMD.

Reclamele outdoor vor fi, de asemenea, lansate pe data de 11 mai in Statele Unite, Germania si Anglia, iar pe ecrane gigantice amplasate in Times Square, New York, dar si in marile intersectii din Berlin, Boston, Chicago, Los Angeles, Miami si San Francisco, vor rula mesaje text trimise de entuziasti. Este vorba de initiativa "Text for Tomorrow".

Asa cum a fost stabilit, lansarea va avea loc in data de 11 mai, in Statele Unite, Germania si Anglia. Campania va debuta si in China si India tot in cursul lunii curente, iar in luna iunie va fi prezenta si in Australia, Canada, Franta, Indonezia, Italia, Coreea de Sud, Malaysia, Mexic, Olanda, Polonia, Rusia, Spania, Suedia, Taiwan, Tailanda, Turcia si Vietnam.

Mai mult, anumite regiuni din America Latina si Africa sunt programate pentru luna iunie, iar Brazilia si Japonia sunt programate pentru august, respectiv septembrie.

Campaniile de retail cuprind o serie de evenimente, de la materiale promotionale si mostre gratuite in magazine pana la reclame online si traininguri pentru agentii de vanzari. Esenta campaniei "Sponsors of Tomorrow" se va regasi in materialele Intel online create pentru a asista consumatorul interesat de achizitia unui PC. O campanie interna majora este deja in curs de desfasurare in cadrul campusurilor Intel din intreaga lume.