“Curba de adoptie a mediului 3D este foarte mare, in special in randul tinerilor care ajung sa stapaneasca foarte repede platforma. Statistica masoara strict utilizatorii care se conecteaza din Romania, pe baza IP-ului. La acestia se adauga si romanii care se conecteaza din strainatate (destul de multi dupa estimarile noastre). Utilizatorii unici sunt cei care s-au conectat in decursul lunii martie, numarul de conturi active fiind mult mai mare. Lansarea Virtual Bucharest si promovarea de care a beneficiat proiectul in media offline au contribuit semnificativ la acesta crestere”, a declarat Aura Tatu Business Developer Chase Corp.

La numai 5 luni de la deschidere, Virtual Bucharest a devenit cel mai popular land romanesc din Second Life. Cu un trafic mediu zilnic de 35.000 de utilizatori, Virtual Bucharest gazduieste si sustine antreprenorii romani care doresc sa-si promoveze produsele si serviciile pe platforma virtuala Second Life. Aproximativ 20% din traficul Virtual Bucharest este format din straini care vin sa viziteze sau sa faca cumparaturi in orasul virtual.

Fie ca sunt branduri exclusiv virtuale – Meghindo, 24 Shoo–Shoes, CIOF Architecture, Cartoon Kids, Noblesse Fashion, Baraka sau Builder’s Aids sau branduri reale, care folosesc platforma pentru capacitatile ei interactive – Kiss FM, Coca-Cola, blocuri.com, ServiceCasa.ro sau Rogalski Grigoriu Public Relations, toate acestea cauta in Virtual Bucharest trafic, expunere, vanzari si interactiune cu comunitatea.

Virtual Bucharest este un proiect lansat in decembrie 2008 care a inregistrat in primele 3 luni de la lansare un trafic mediu de 45.432. In luna decembrie 2008, Virtual Bucharest a intrat in reteaua Sister Cities care integreaza toate orasele reale care au o replica virtuala pe platforma Second Life.