De-a lungul anilor, revista 22 si-a pastrat grafica initiala, care a fost conceputa dupa modelul impus de zetarie. Iulian Puiu, Creative Director si Managing Partner la Re:ply, a fost solicitat de publisherii revistei sa creeze un nou concept grafic. El a propus un concept actualizat, adaptat la noile instrumente de tipar si la stilul de viata al cititorilor de astazi, diferit de cel de acum doua decenii.

Puiu a regandit grafica revistei astfel incat sa fie mai prietenoasa si mai accesibila, a reorganizat spatiul si ritmul de citire. Din ratiuni care tin de posibilitatile de obtinere a unui tipar de calitate in conditiile de lucru ale editorului, seful Re:ply a eliminat culorile, astfel ca noua Revista 22 este alb-negru. In ceea ce priveste logo-ul, s-a renuntat la umbra neclara care aparea inainte in nume, in favoarea unui „22” solid, tratat 3D.

Revista 22 este primul saptamanal independent postdecembrist, al carui prim numar a aparut la 20 ianuarie 1990. Numele sau face referire directa la ziua de 22 decembrie 1989, considerata decisiva pentru schimbarea regimului politic din Romania.

Grupul pentru Dialog Social s-a constituit la sfarsitul lunii decembrie 1989 ca o asociatie neguvernamentala alcatuita din disidenti si intelectuali necompromisi in timpul regimului ceausist. Principiile sale – orientarea pro-occidentala, sprijinul pentru institutiile si valorile democratice, economia de piata, sustinerea minoritatilor, atitudinea critica fata de derapajele puterii – sunt promovate in revista „22”, ale carei analize politice si economice au urmarit istoria din ’89 pana in prezent.

Re:ply este o agentie de comunicare independenta, specializata in publishing si comunicare corporate si de brand. In portofoliul de clienti al companiei se afla Raiffeisen Bank, Petrom, Distrigaz Sud, Holcim, Eco-Rom Ambalaje, UPC, Dacia, Baneasa Shopping City, Grupul Realitatea-Catavencu.