Conglomeratul media Time Warner se pregateste sa renunte la divizia de Internet AOL, potrivit unor surse apropiate companiei. Desi decizia nu a fost stabilita, executivii intentioneaza sa indeparteze intreaga divizie, scrie Financial Times.
Directorul executiv al Time Warner, Jeff Bewkes, a anuntat in urma cu cateva luni ca e posibil ca Time Warner sa continue fara divizia de Internet. Luna trecuta, compania a anuntat ca se asteapta sa renunte la parti din AOL sau la intreaga divizie. Este de asteptat ca board-ul Time Warner sa aprobe separarea AOL intr-o companie independenta, desi structura tranzactiei nu a fost finalizata, potrivit persoanelor apropiate situatiei.

Jeff Bewkes, care a preluat functia de CEO in urma cu aproximativ un an, intentioneaza sa axeze Time Warner pe diviziile de film, televiziune si creatie. Time Warner a corectat acordurile de datorii ale AOL, ceea ce inseamna separarea companiei, iar, in martie, conglomeratul media l-a imprumutat pe Tim Armstrong, executivul de publicitate de la Google, pentru functia de CEO, ceea ce indica o posibila separare a AOL intr-o companie de sine statatoare.

E posibil ca Time Warner sa transforme AOL intr-o singura companie, renuntand la ideea de parti separate pentru site-urile sale si refuza vanzarea accesului la Internet catre consumatori. Time Warner inca nu a stabilit o evaluare independenta a AOL, un pas necesar pentru planul companiei de a cumpara participatia Google de 5% din companie.

De cand Microsoft a lansat o oferta de preluare pentru Yahoo, Time Warner a incercat sa gaseasca potentiale combinatii ale AOL fie cu Yahoo, fie cu Microsoft, insa cu putin succes.

Decizia de a separa AOL ar putea sa ajute Time Warner sa stearga ceea ce este considerata cea mai nepotrivita fuziune din istoria companiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri