Echipa din partea clientului care a evaluat agentiile a fost formata exclusiv din reprezentanti Toshiba Europa, cu sediul in Dusseldorf.

“A fost pentru prima data cand un client ne-a invitat la un pitch prin intermediul Facebook. Mai tarziu am folosit canale de comunicare mai clasice, si am descoperit ca exista chiar chimie intre noi, dar acesta este cu siguranta cel mai digital inceput de care am avut parte intr-o relatie agentie-client, si totodata unul foarte potrivit pentru o companie de high-tech”, spune Andreea Sandu, Chief Growth Officer al Grupului McCann Erickson Romania.

Grupul McCann va oferi Toshiba servicii de comunicare printr-o abordare neconventionala a canalelor media pentru proiectul “Toshiba. No Matter What Guarantee” – garantie ce acopera accidentele care se pot intampla unui laptop Toshiba, inclusiv “accidente” cum ar fi incapacitatea de plata datorata disponibilizarii unei persoane, spre exemplu.

“Inca de la lansare, garantia «No matter what» a fost foarte bine primita de clientii nostri, intr-o perioada de recesiune in care produsele value for money devin din ce in ce mai importante pentru acestia. Am ales McCann pentru ideile lor proaspete si neconventionale care vor reusi sa raspandeasca promisiunea Toshiba in conditiile unor canale de comunicare extrem de aglomerate”, declara Goran Kurt, Marketing Manager, South Eastern Europe, Toshiba Computer Systems.

McCann a castigat pitchul cu o echipa formata din Adrian Botan – Director de Creatie CEE McCann Erickson, Andreea Sandu - Chief Growth Officer McCann Erickson Romania, Raluca Iacob - Strategic Planner, Irina Ionita - Account Executive, Dinu Panescu - Senior Copywriter, Bogdana Butnar – Managing Director & Head of Strategy MRM Worldwide Romania, Veronica Nicolae – Head of Tech Practice McCann PR, Andrei Toniuc - Chief Growth Officer Momentum si Victor Croitoru - Media Director Universal McCann Romania.