Time Warner Inc a platit 283 milioane dolari pentru achizitia participatiei de 5% detinuta de Google in AOL, conform unui comunicat trimis autoritatilor de reglementare.
Cele doua companii au cazut de acord asupra vanzarii in 8 iulie, conform comunicatului trimis comisiei americane a valorilor mobiliare, Securities and Exchange Commission (SEC). Luand in considerare pretul platit de Time Warner, AOL are o valoare de 5,7 miliarde dolari, potrivit NewsIn.

Instiintarea trimisa SEC face parte din procedura pe care AOL trebuie sa o indeplineasca, inainte de separarea de Time Warner, operatiune anuntata deja de companie. Actionarii Time Warner este foarte probabil sa devina si detinatori de titluri in noua companie AOL, dupa terminarea operatiunii de separare.

AOL estimeaza ca va suporta costuri de restructurare de circa 90 milioane dolari, in ultimele noua luni din 2009.

Titlurile Time Warner s-au scumpit cu 2 centi, la 27,60 dolari/actiune, in sedinta de luni, de pe New York Stock Exchange. Actiunile Goole s-au ieftinit cu 1,92 dolari, la 444,80 dolari/actiune, pe piata Nasdaq.

Google Inc., compania ce detine cel mai popular motor de cautare din lume, a raportat in iulie o crestere cu 19% a profitului net din al doilea trimestru, la 1,48 miliarde dolari, peste asteptarile pietei.

Piata publicitatii online ar putea creste cu doar 10% in 2009, fata de un avans de 22% in 2008, estimeaza ZenithOptimedia Group.

Time Warner: Pierdere neta de 16 mld. dolari in T4 din 2008


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri