”Produsul nostru nu este unul obisnuit, iar publicul nostru este unul de nisa. Primul val de campanie incheiat recent a generat un flux de clienti mai mare cu peste 200% decat cel estimat initial si suntem siguri ca noua campanie va atrage de asemenea un numar semnificativ de utilizatori”, declara Victor Safta, director general X-Trade Brokers.

Noua campanie este dezvoltata in jurul platformei demonstrative de tranzactionare pusa la dispozitia utilizatorilor online.

Campania de lansare a Xtrade Brokers a fost sustinuta de un spot TV, realizat de Infinit Solutions pastrand aceeasi linie de comunicare precum cele realizate de XTB la nivel international. Campania a fost declinata pe TV si online.

X- Trade Brokers DM SA este o casa de brokeraj infiintata in Polonia, in anul 2002, care s-a extins in Cehia, Slovenia, Spania, Italia, Germania si Romania, avand peste 15 000 de clienti ce tranzactioneaza un volum lunar de peste 20 milioane euro.

Pe piata din Romania, X- Trade Brokers s-a lansat oficial in februarie 2009 si este autorizata de Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare, CNVM. Obiectivele locale de business prevad atingerea unui volum de tranzactii de minim 400 milioane Euro pe luna pana la sfarsitul anului in curs.

Din portofoliul agentiei full-service Infinit Solutions se afla clienti precum Honda Trading Romania, Rompetrol, BDT Group, Porsche Romania, Volkswagen, British American Tobacco, Coca-Cola, Romtelecom, Cosmote, Volksbank, Samsung, P&G, RIN Hotels, Domus Stil, Austrian Village, Glaxo Smith Kline, Krka, Axe.

Infinit Solutions deruleaza de asemenea parteneriate pe zona de Interactive sau BTL neconventional cu alte agentii de publicitate, printre care se numara Grey, Ogilvy, Odissey,Starcom.

In plina criza, X-Trade Brokers ataca piata financiara romaneasca

In plina criza, X-Trade Brokers ataca piata financiara romaneasca