Mecanismul promotiei reuseste sa inverseze sezonalitatea vanzarilor de vara; canicula nu mai constituie o problema, ci pretextul unei noi experiente gazduite de magazinul online Orange. Astfel, fiecare grad inregistrat peste temperatura de referinta de 25 de grade se traduce in procente de reducere la telefoanele comercializate in magazinul online Orange.

La finalul promotiei, in perioada 25-31 august, temperatura de referinta coboara pana la 20 de grade, oferind clientilor posibilitatea sa obtina reduceri si mai mari.

Pentru a pune in valoare mecanismul promotiei, campania este comunicata exclusiv in mediul online si ofera o experienta interactiva completa.

"Canicula face bine la reducere" a debutat cu bannere cu continut dinamic, care afiseaza temperatura inregistrata in timp real si nivelul de reducere corespunzator. Bannerele au fost prezente pe site-uri romanesti importante, dar si pe site-uri meteo externe, targetate pentru vizitatorii din Romania.

Complementar bannerelor au fost incluse elemente de branding pe site-uri importante de stiri si meteo, pe site-uri agregatoare de preturi, in portaluri cu sectiuni meteo si pe bloguri.

Componenta de cautare a fost si ea implementata inovativ, cu Google adwords dinamice, actualizate in timp real, in functie de temperatura inregistrata.

Pentru a aduce promotia si mai aproape de clienti, Orange si Initiative au construit un set de instrumente interactive ce ofera diferite modalitati de conectare si interactiune, cum sunt widget-urile care pot fi preluate in profilele din retelele sociale Facebook si Hi5 si care permit vizualizarea permanenta a temperaturii si a reducerii sau aplicatia desktop care poate fi instalata pe orice sistem de operare, care da posibilitatea setarii nivelului de alerta si vizualizarea preturilor actualizate permanent pentru o selectie de produse promovate.

Instalarea acestor instrumente se poate face atat din retelele de social media cat si direct din site-ul Orange, prin intermediul paginilor dedicate, iar pentru monitorizarea activitatii s-a implementat o aplicatie care stocheaza si centralizeaza toate datele.

Personajul animat prezent pe materialele campaniei a fost creat de Publicis, pentru Orange.