“Pentru a putea utiliza Clickable, clientul trebuie sa aiba un profil al utilizatorului targetat. Pe baza acestui profil se vor identifica si selecta zonele in care se regaseste acest public. Pasul urmator este cel de copywriting al mesajului ce se doreste a fi comunicat, mesaj ce va fi diferit in functie de zona in care publicul este pozitionat”, a declarat, pentru Wall-Street, Gabriel Nedelea, managing director Metromind Media.

La finalul campaniei, clientii primesc rapoarte de evaluare realizate dupa metricii doriti. Serviciul se monetizeaza la cost per click (CPC). Majoritatea campaniilor de bannere traditionale folosesc sistemul cost per mia de afisari (CPM).

Clickable poate fi cumparat doar prin intermediul Metromind Media, iar campaniile care il utilizeaza pot fi implementate exclusiv in reteaua ARBOinteractive, care include peste 100 de site-uri, segmentate pe 15 categorii.

Valoare investitiei este confidentiala. Produsul a fost dezvoltat intr-o perioada de patru luni, inclusiv proiectarea, realizarea, pozitionarea si comunicarea lui.

Infiintata in 2004, agentia Metromind a realizat campanii pentru clienti precum: FHM, Tornado, Vichy, Oltchim, Magazinul de Case si Esquire.