Prezent in cadrul celei de-a doua editii a evenimentului Webstock, Koster (foto) sustine ca investitiile in optimizarea experientei utilizatorilor pe un site sunt importante, in caz contrar compania putand suferi pierderi anuale de aproximativ 40.000 de dolari per utilizator.

”Daca detii o companie exista mai multe riscuri printre care existenta competitiei, idei pe care tu le ai, insa le au si altii si le pun in practica inaintea ta. Insa, experienta pe care utilizatorii o au pe site-ul tau este unica si nu poate fi copiata. Deci investiti in primul rand in optimizarea facilitatilor site-ului si apoi in tehnologie. Si acest lucru este evident in cazul site-urilor de comert electronic. Investesti in usurinta de utilizare a site-ului si vei vinde mai mult", a declarat Koster.

In timpul celor 7 ani petrecuti la Microsoft, Michael Koster a ocupat diverse pozitii precum online project manager (a coordonat dezvoltarea site-lui ms.com/germany), microsoft IT program manager (a dezvoltat sisteme de BI si CRM) si marketing manager pentru servere si tool-uri.

Inainte de a se alatura echipei Microsoft, Koster a lucrat ca ilustrator/ grafic designer si multimedia developer, activand ca freelancer pentru numeroase agentii interactive si companii din new media din Germania si Statelele Unite ale Americii.