La “Oscarurile” industriei de PR s-au premiat seara trecuta 26 de campanii, dintr-un total de 40 de nominalizari si 142 de campanii inscrise. Pe baza sistemului de evaluare al competitiei (cate 10 puncte pentru un premiu Gold, 7 pentru Silver si 4 pentru o nominalizare), agentia cu cel mai mare punctaj si care a primit distinctia de Agentia Anului a fost The Practice.

“Premiile mi-au adus multe bucurii, dar si o problema: dam impresia de agentie scumpa”, a spus sefa The Practice, Gabi Lungu, la ridicarea premiului. “Nu suntem scumpi, dragi clienti, oricat de premiati ne vedeti. Suntem doar buni”.

Premiile acordate la cea de a saptea editie a Romanian PR Award au fost, in functie de categorii, urmatoarele:

Comunicare corporatista

Silver: L’Oréal Romania & Image PR: Centenarul L’Oréal
Romtelecom & DC Communication: Proiectul de transformare Romtelecom
Gold: RBS Romania & Lowe PR: ABN Amro devine RBS Romania - campanie de rebranding

Comunicare pentru administrarea riscurilor, crizelor si oportunitatilor

Silver: Hochland Romnia & THE PRACTICE: Puterea unui pahar cu apa
Blue Air & Pleon Graffiti: Blue Air - Crisis Communication

PR pentru marketing

Silver: Quadrant Amroq Beverages (Prigat) & THE PRACTICE: Olimpiada Oamenilor Obisnuiti
Star Foods/ Lay’s & Pleon Graffiti: Lay’s – mai bun pentru tine
Gold: GUSTO – PHOENIX & THE PRACTICE: Lansarea Pufuletilor Gusto

Comunicare interna
Silver: Cosmote & V+O Communication: Green Office – Protejeaza mediul inconjurator incepand cu propriul birou
RBS Romania & Lowe PR: Make It Happen! Campanie de comunicare interna
Gold: CEC Bank & Brandient, Papaya Advertising: Campania interna pentru lansarea brandului CEC Bank

Responsabilitate sociala si dialog cu grupurile cointeresate
Silver: BCR & Junior Achievement Romania: Finantele Mele - program de educatie financiara pentru tineri
Praktiker Romania: Coloreaza un zambet - o campanie pentru spitalele de copii
Gold: Germanos Romania V + O Communication: Campania Safe Drive - tine-ti viata in propriile maini!

Organizatii non-guvernamentale. Societate civila
Silver: EcoAssist Fundatia UPS: MAREA ECOLOGIZARE - Program de Ecologie
Habitat for Humanity Cluj: De 10 ani HABITAM IMPREUNA pentru o viata mai buna
Salvati Copiii Romania: Sigur.info - promovarea utilizarii in conditii de mai mare siguranta a Internetului si a noilor tehnologii on-line de catre copii
Special Award for Continuous Excellence:
World Vision Romania: Faza a doua a campaniei „Vreau in clasa a noua!”
Gold: WWF Romania: Campania "The Earth Hour"

Comunicare in domeniul public

Silver: SAATCHI & SAATCHI PR: “HOLA, SOY RUMANO”
Parlamentul European & Lowe PR: Tu decizi!

Buget - / Creativitate +
Silver: Polirom: Intreaba-ma despre FIRMIN
Fundatia Sensiblu & GMP PR: Acasa nu eÅŸti la inchisoare
Crucea Rosie Romana & Lowe PR: Doneaza timp!
Business Software Alliance & McCann PR: Campanie impotriva pirateriei
Gold: Asociatia Inima Copiilor: "Inima Copiilor pentru Marie Curie"

Comunicatorul Anului
a fost desemnat guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei, Mugur Isarescu.