Veniturile din publicitatea online din primele sase luni ale acestui an au fost de 10,9 miliarde dolari, in scadere cu 5,3% fata de perioada similara din 2008, au concluzionat analistii IAB si PwC.

"Ne aflam in mijlocul uneia dintre cele mai dificile scaderi economice din ultimii 10 ani", a declarat directorul executiv al IAB, Randall Rothenberg.

"Segmentul interactiv este unul dintre sectoarele de publicitatea care a fost cel mai putin afectat", mai anunta raportul emis de cele doua grupuri.

Veniturile raportate de publicitatea prin motoarele de cautare online au crescut usor la 5,1 miliarde dolari ceea ce reprezinta o veste buna pentru Google, liderul indisputabil al pietei.

Publicitatea video a crescut in pofida conditiilor economice dure, potrivit IAB si PwC. "In ultimii ani, revolutia digitala a condus la o transformare in felul in care consumatorii au consumat publicitatea", a declarat Rothenberg.

"Dupa o imbunatatire a economiei, suntem increzatori ca marcile vor incerca sa-si mareasca bugetele prin care sa recastige consumatorii dupa ce media interactive fac o parte din vietile lor", a mai declarat Rothenberg.

Exclusiv: Presedintele IAB Europe: Accelerati standardizarea formatelor, piata vrea simplitate

Presedintele IAB Europe: Accelerati standardizarea formatelor, piata vrea simplitate

Presedintele IAB Europe: Accelerati standardizarea formatelor,...