Veniturile grupului de publicitate francez Publicis au scazut in al treilea trimestru cu 7,4%, la 1,047 miliarde euro, de la 1,105 miliarde euro, in acelasi interval din 2008, pe o piata in declin cu 9,5% la nivel european, potrivit NewMediaAge.
Maurice Levy, directorul executiv al Publicis, sustine, insa, ca industria de publicitate incepe sa-si redreseze activitatea, in ciuda rezultatelor financiare negative. „Redresarea va fi lenta si progresiva, iar primele evolutii pozitive isi vor face simtita prezenta in a doua parte a anului 2010”, a spus Levy.

De asemenea, in primele doua trimestre din acest an, veniturile Publicis, din al carui grup fac parte agentiile Starcom Digital si Zed Media, au cunoscut un declin de 4,4% (T1) si respectiv 8,4% (T2).

Totusi, sporul pe segmentul digital a fost de 5,5%, in perioada de analiza, iar la nivel de venituri totale, Publicis estimeaza ca acest segment va cumula o pondere de 25% in urmatorul an, ajutat de achizitia Razorfish din aceasta vara, in valoare de 530 de milioane dolari.

In prezent, segmentul digital al grupului francez cumuleaza o pondere de 21,3% din veniturile totale, realizate in acest an, comparativ cu nivelul de 18,5% de anul trecut.

Grupul francez Publicis este prezent pe piata locala prin Publicis Romania, care a inceput recent colaborarea cu intreaga divizie de Oral Care de la Procter & Gamble pentru pietele din CEEMEA Region (Central Eastern Europe, Middle East and Africa). De asemenea, Publicis Romania, a pierdut contul de creatie al producatorului de bere Ursus Breweries in favoarea agentiei Papaya Advertising, in urma unui pitch organizat in vara.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Marius Alexandru Stanciu
Absolvent al Facultatii de Economie din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti si al unui program de Master, cu specializarea Economie Europeana, sustinut in aceeasi institutie, Marius Alexandru Stanciu dispune de o experienta jurnalistica de peste 12 ani, dobandita in cadrul redactiei Wall-Street.ro si acopera din punct de vedere editorial evenimente si interviuri din piata imobiliara, piata asigurarilor si pensii private.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri