Maurice Levy, directorul executiv al Publicis, sustine, insa, ca industria de publicitate incepe sa-si redreseze activitatea, in ciuda rezultatelor financiare negative. „Redresarea va fi lenta si progresiva, iar primele evolutii pozitive isi vor face simtita prezenta in a doua parte a anului 2010”, a spus Levy.

De asemenea, in primele doua trimestre din acest an, veniturile Publicis, din al carui grup fac parte agentiile Starcom Digital si Zed Media, au cunoscut un declin de 4,4% (T1) si respectiv 8,4% (T2).

Totusi, sporul pe segmentul digital a fost de 5,5%, in perioada de analiza, iar la nivel de venituri totale, Publicis estimeaza ca acest segment va cumula o pondere de 25% in urmatorul an, ajutat de achizitia Razorfish din aceasta vara, in valoare de 530 de milioane dolari.

Acord pe piata de publicitate online: Publicis cumpara Razorfish pentru 530 mil. dolari

Acord pe piata de publicitate online: Publicis cumpara Razorfish...

Citeste si:

In prezent, segmentul digital al grupului francez cumuleaza o pondere de 21,3% din veniturile totale, realizate in acest an, comparativ cu nivelul de 18,5% de anul trecut.

Grupul francez Publicis este prezent pe piata locala prin Publicis Romania, care a inceput recent colaborarea cu intreaga divizie de Oral Care de la Procter & Gamble pentru pietele din CEEMEA Region (Central Eastern Europe, Middle East and Africa). De asemenea, Publicis Romania, a pierdut contul de creatie al producatorului de bere Ursus Breweries in favoarea agentiei Papaya Advertising, in urma unui pitch organizat in vara.