De asemenea, in primele doua trimestre din acest an, veniturile Publicis, din al carui grup fac parte agentiile Starcom Digital si Zed Media, au cunoscut un declin de 4,4% (T1) si respectiv 8,4% (T2).
Totusi, sporul pe segmentul digital a fost de 5,5%, in perioada de analiza, iar la nivel de venituri totale, Publicis estimeaza ca acest segment va cumula o pondere de 25% in urmatorul an, ajutat de achizitia Razorfish din aceasta vara, in valoare de 530 de milioane dolari.
In prezent, segmentul digital al grupului francez cumuleaza o pondere de 21,3% din veniturile totale, realizate in acest an, comparativ cu nivelul de 18,5% de anul trecut.
Grupul francez Publicis este prezent pe piata locala prin Publicis Romania, care a inceput recent colaborarea cu intreaga divizie de Oral Care de la Procter & Gamble pentru pietele din CEEMEA Region (Central Eastern Europe, Middle East and Africa). De asemenea, Publicis Romania, a pierdut contul de creatie al producatorului de bere Ursus Breweries in favoarea agentiei Papaya Advertising, in urma unui pitch organizat in vara.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: