Decizia este o masura ce raspunde declinului din publicitate, anunta Forbes. "Noi si intreaga industrie media am fost loviti de o recesiune severa si o migrare a publicului catre segmentul online. Avand in vedere aceste evenimente dramatice, disponibilizarile sunt inevitabile, iar acestea vor avea loc in intreaga organizatie", se arata intr-un comunicat intern trimis de directorul executiv Steve Forbes.

Purtatorul de cuvant al Forbes, Monie Begley, a refuzat sa precizeze numarul disponibilizarilor, insa a declarat ca o parte au avut deja loc, iar restul vor continua pana la sfarsitul saptamanii. Potrivit BusinessInsider, aproximativ 100 de angajati ar putea fi disponibilizati.

Reducerile de personal au fost anuntate desi revista de afaceri are un tiraj stabil. Potrivit Biroului de Audit al Tirajului (ABC) din Statele Unite a avut un tiraj de 914.000 in primele sase luni ale anului. Chiar si asa, paginile cu publicitate au scazut cu 32,5% in acest an, potrivit Biroului de Informatii al Editorilor (PIB).

Bloomberg cumpara revista BusinessWeek

Bloomberg cumpara revista BusinessWeek

Bloomberg cumpara revista BusinessWeek