Thinkdigital, reprezentanta autorizata a unor site-uri precum Microsoft Advertising, Miniclip, Myspace, a anuntat ca va vinde publicitate si pentru reteaua de socializare Facebook.
Thinkdigital ofera spre vanzare la cost per click social ads- bannerele pozitionate in partea dreapta a site-ului, compuse dintr-un mesaj text si logo. Aceste mesaje pot fi targetate dupa sex, varsta si chiar orasul de resedinta al utilizatorului.

La ora actuala Facebook detine 375.000 de utilizatori unici in Romania.

Top 50 cele valoroase start-up-uri online. Facebook, pe primul loc

Thinkdigital este o companie specializata in publicitate online, cu birouri in Bucuresti si Atena. Comapania s-a lansat la inceputul anului trecut si in Romania, pentru a consolida pozitia pe care o are pe piata din aceasta parte a continentului si a atras pe parcursul lui 2008 investitii totale de 300.000 euro.

Thinkdigital este reprezentantul exclusiv de vanzari pentru Microsoft Advertising (Windows Live Messenger, Windows Live Hotmail, Windows Live Spaces), MySpace si reteaua ORIDIAN, care incorporeaza un numar de 289 de site-uri internationale precum Weather.com, Economist.com, Ebay.com, Imdb.com, Photobucket.com. Reteaua Thinkdigital ajunge in prezent la un numar de 3,5 milioane de utilizatori romani dintr-un total estimat la 6,5-7 milioane utilizatori de Internet la nivel local.

De asemenea, Thinkdigital este reprezentantul exclusiv autorizat de vanzari pentru Eyeblaster, liderul global in domeniul furnizarii de servicii tehnologice pentru management-ul campaniilor online.

Cititi si Thinkdigital: Despre evolutia Internetului si cum se face publicitate online in Romania
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri