Cristina Simion (Managing Director, Edipresse AS), Alexandra Olaru (HR&Communication Director, Unilever SCE), Afrodita Blasius (Managing Partner, Bridge Communication) si Diana Flutur (Managing Partner, Odyssey Communication) le vor vorbi tinerilor despre importanta construirii unei reputatii personale si profesionale si elementele esentiale ale acesteia, intr-o perioada in care valoarea brandului personal este pusa la incercare mai mult decat de obicei.

In cadrul celor patru paneluri de discutie din prima parte a zilei vor fi abordate aspecte precum publicul tinta pentru brandul personal si coerenta mesajului transmis catre acesta, construirea imaginii in zona business, modalitati de networking si afirmare, elemente de comunicare in spatiul public.

In partea a doua a zilei, Andi Moisescu va modera sesiunea de dezbateri deschise intre speakeri si public. Cele mai interesante intrebari ale participantilor vor fi premiate cu carti de comunicare din partea editurii Publica.

Pretul unui bilet este de 50 RON, cu reducere 50% pentru inscrierea unei a doua persoane. Pentru participantii din partea aceleiasi companii, IAA YP pune la dispozitie un pachet corporate: 4 bilete = 150 RON. [Detalii pe iaa.ro]

Conceptul seminarului B(rand) Yourself! vine in continuarea unui alt proiect al IAA YP, ‘Marketing Innovation Conference’, organizat in colaborare cu Futurelab in mai 2009, la care au participat peste 100 de tineri din industria de marketing si comunicare.

Parteneri media: eJobs, Hotnews, wall-street.ro, Strategic.ro, Intertel Communications, Editura Publica, Radio Lynx, Comunicatedepresa, AdPlayers, Paginademedia, PRwave, ApPRentice.

Extra info:
Afrodita Blasius este Managing Martner Bridge Communications si profesor al Scolii IAA. De-a lungul timpului, si-a desfasurat activitatea in companii precum McCann Erickson si Nestle, iar in prezent sustine traininguri si prezentari de marketing in cadrul conferintelor de specialitate.

Alexandra Olaru detine functia de HR & Communication Director al Unilever South Central Europe. Totodata, este vicepresedinte al IAA Romania si membru in conducerea Consiliului Roman pentru Publicitate, avand o experienta de mai bine de 10 ani in comunicare si public affairs.

Cristina Simion, Director General Edipresse AS Romania, are o vasta experienta in domeniul mass-media, ocupand de-a lungul carierei sale functii precum director de marketing sau director general al unor importante cotidiane romanesti. Absolventa a scolii BBC, Cristina Simion a urmat stagii de pregatire in jurnalism, marketing si management de presa in SUA, Olanda, Marea Britanie.

Diana Flutur este Managing Partner in cadrul agentiei de publicitate Odyssey Communication. Anterior, a detinut functia de COO in cadrul agentiei D’Arcy, din care a facut parte de la infiintarea acesteia in 1992.

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneste tineri profesionisti sub 26 de ani sau studenti in ani terminali, atrasi de pasiunea comuna pentru domeniul marketingului si comunicarii.

International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing – de la agentii de publicitate pana la companii mass-media, agentii si firme de marketing direct, cat si ale practicantilor individuali.