In prima faza, extinderea la nivel local a constat in echiparea completa a 5 posturi de lucru, urmand ca in perioada urmatoarea compania sa deschida puncte de lucru si in principalele orase din tara.

"Basis&Basis a decis sa intre in Romania in urma unei analize atente din punct de vedere oportunitati de dezvoltare. In primul rand, piata produselor promotionale se afla intr-un stadiu incipient de dezvoltare, comparativ cu tari precum Grecia sau Italia. Pe de alta parte, prin pozitia sa geografica, Romania ne ofera avantajul de a deschide alte piete in aceasta parte a Europei, unde deocamdata nu suntem prezenti", a declarat Maria Radu (foto), director general Basis&Basis Romania.

La sfarsitul anului 2008, Basis&Basis Grecia a inregistrat o cifra de afaceri de 20 de milioane euro. Pentru Romania, estimarile initiale indica intrarea filialei pe profit in a doua jumatate a anului 2010.

"Estimam ca pana la mijlocul anului viitor sa ajungem la o cota de piata de 10-15% pe plan local. Si asta in conditiile in care valoarea totala a pietei de materiale promotionale a scazut in ultimul an la aproape jumatate din cat era la finele anului 2007. Astfel, daca in 2007 piata de profil se ridica la aproximativ 25-30 de milioane de euro, in prezent aceasta se situeaza in jurul a 8-9 milioane de euro", adauga Maria Radu.

Oferta Basis&Basis cuprinde peste 50.000 de obiecte promotionale. Compania este membra a IPPAG si PSI. Printre clientii companiei se numara: Coca Cola Romania, Sanoma Hearst, Ringier, Star Foods, Germanos, Ecotic, Sarantis, Accenture, Adesgo, Bank of Cyprus, SofMedica.