Soft-ul Teracent selecteaza elemente ale reclamelor, ca imagini si culori, care pot fi optimizate pentru utilizatori in functie de pozitionarea pe glob si limba pe care o vorbesc, a anuntat Google. Achizitia s-ar putea incheia in acest trimestru, iar pretul nu a fost facut public.

"Tehnologia poate ajuta companiile sa obtina rezultate mai bune de pe urma campaniilor publicitare de tip display", a anuntat Google. "De asemenea, ar putea permite companiilor de publicitate sa produca venituri de pe urma spatiului publicitar si sa ofere utilizatorilor web reclame mai bune", a mai anuntat compania.

Google a cumparat compania pentru a construi o divizie de reclame tip display dupa ce incearca sa isi extinda modelul de afacere in afara anunturilor afisate in apropierea rezultatelor de cautare online. Compania a platit in urma cu un an 3,2 miliarde dolari pentru agentia de publicitate DoubleClick si a anuntat in aceasta luna achizitia companiei de reclame prin telefon AdMob pentru 750 milioane dolari.