Brand Relations, agentie detinuta de Andrei Bortun, de la Millenium Communications, si Liviu Redeleanu, partener AdVenture, propun noi spatii de comunicare si manifestare pentru brand-uri premium prin care sa negocieze relatiile dintre acestea si locatiile neconventionale.

Brand Relations a inceput cu un studiu de caz in jurul unui concept store indraznet - Cochet Image Store. Propunerea BR inseamna: o locatie cu un portofoliu de clienti interesant pentru orice brand din categoria premium, un program de comunicare si de evenimente constant.

Dupa trei luni de activitate BR, Cochet ii are acum alaturi pe cei de la Autoitalia cu FIAT 500, JTI cu brandul Glamour si Cristalex cu SKYY si Campari. Din septembrie, Brand Relations isi dezvolta portofoliul de locatii premium, locatii destul de putine in Bucuresti, mai ales daca grila de selectie include criterii precum viziune si concept.

„Sunt putine departamente de marketing care au oameni dedicati cautarii unor noi spatii de manifestare pentru brandurile lor - vedem acest lucru implementat in companiile de tigari, datorita restrictiilor pe care trebuie sa le respecte. Oportunitatea BR consta in faptul ca exista astfel de locatii extrem de interesante pentru orice brand premium care doreste sa aiba acces la un public cu putere de cumparare, usor de identificat si descris, dar mai ales atent la povestea din jurul achizitiei” a declarat Liviu Redeleanu, BR Managing Partner.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri