Brand Relations a inceput cu un studiu de caz in jurul unui concept store indraznet - Cochet Image Store. Propunerea BR inseamna: o locatie cu un portofoliu de clienti interesant pentru orice brand din categoria premium, un program de comunicare si de evenimente constant.

Dupa trei luni de activitate BR, Cochet ii are acum alaturi pe cei de la Autoitalia cu FIAT 500, JTI cu brandul Glamour si Cristalex cu SKYY si Campari. Din septembrie, Brand Relations isi dezvolta portofoliul de locatii premium, locatii destul de putine in Bucuresti, mai ales daca grila de selectie include criterii precum viziune si concept.

„Sunt putine departamente de marketing care au oameni dedicati cautarii unor noi spatii de manifestare pentru brandurile lor - vedem acest lucru implementat in companiile de tigari, datorita restrictiilor pe care trebuie sa le respecte. Oportunitatea BR consta in faptul ca exista astfel de locatii extrem de interesante pentru orice brand premium care doreste sa aiba acces la un public cu putere de cumparare, usor de identificat si descris, dar mai ales atent la povestea din jurul achizitiei” a declarat Liviu Redeleanu, BR Managing Partner.