Eric Kish, fost vicepresedinte de retail al grupului Rompetrol, a iesit din Trigento Marketing, compania de marketing specializata pe zona bunurilor de larg consum pe care a lansat-o anul trecut impreuna cu Dorin Gherman, fostul director general al Rompetrol, si alti trei parteneri.
“Am renuntat la aceasta afacere pentru ca nu am mai avut timp sa ma ocup de ea si am vrut sa ma dedic celorlalte business-uri pe care le am in zona de software”, a declarat pentru Wall-Street Eric Kish (foto), care detinea 35% din Trigento Marketing.

Restul actiunilor era impartit intre Dorin Gherman (17,5%) si alte trei persoane: Eduard Iercosan, Cristian Paul si Mihai Bogdan. Ultimii doi sunt actionari si in cadrul Brandient, una din cele mai mari agentii de branding de pe piata locala, iar Kish este actionar minoritar. Deocamdata, la Registrul Comertului, Kish inca figureaza ca avand 35% din companie.

In industria IT, fostul manager din grupul Rompetrol detine Smartree, un grup de companii care furnizeaza servicii software in zona de HR, si MyStaff Software – furnizor de software in managementul resurselor umane cu activitati pe piata externa, mai ales in Statele Unite.

In 2008, grupul Smartree a avut afaceri de peste 8 milioane euro si un profit de circa 650.000 euro, iar MyStaff Software a inregistrat o cifra de afaceri de 2,2 milioane euro si un profit de aproximativ 325.000 euro.

Eric Kish a parasit la sfarsitul lui iulie functia de vicepresedinte al Rompetrol, dupa 10 ani in cadrul grupului.

Anul trecut, dupa vanzarea si a restului de 25% dintre actiunile companiei catre compania kazaha KazMunaiGaz au mai parasit grupul fondat de Dinu Patriciu alti trei manageri cheie: Ion Sturza (directorul general adjunct), Adrian Petrus (directorul financiar) si Dan Ionescu (directorul operational).

La realizarea acestui articol a contribuit si Simina Mistreanu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri