Cartea se numeste „Secretele relatiei cu presa – sfaturi practice si studii de caz”,, iar copertile, partea laterala a cartii, semnul de carte, precum si unele studii de caz din paginile interioare vor putea fi achizitionate pe baza valorilor de rate card sau prin licitatie.

Pachetele de promovare variaza de la 300 euro pana la 6000 euro (pachet maxim, ce implica exclusivitate).

„Ma astept sa fie interesate de acest nou tip de promovare companiile care inteleg sa se diferentieze de concurenta, atat prin achizitionarea unui tip de spatiu publicitar inedit, cat si prin sprijinirea procesului de educare a tinerilor profesionisti in relatii publice. Pentru ca dincolo de avantajele materiale, exista si avantajele morale, iar cu cat suma pentru tiparirea cartii este mai mare, cu atat pretul final de vanzare va fi mai mic, prin urmare cartea va ajunge in cat mai multe biblioteci”, a spus, pentru Wall-Street, Larisa Toader (foto). Specialista in comunicare isi propune sa fixeze pretul cartii la 10-15 lei, in cazul in care va obtine suficienti bani din publicitate.

Lucrarea „Secretele relatiei cu presa – sfaturi practice si studii de caz” este primul volum dintr-un proiect mai amplu, intitulat „Buticul de PR”, care isi propune sa ofere cititorilor o prezentare reala a activitatii din agentiile si departamentele de relatii publice, fiind in acelasi timp un instrument de promovare non-conformista.

Larisa Toader are o experienta de 10 ani in comunicare si relatii publice, ocupand in ultimii 3 ani diverse pozitii manageriale in agentii multinationale (Ogilvy, Leo Burnett (prin Starlink), Civitas Global Ketchum).