“Daca ai un telefon super performant si il dai cu doar 3 lei numai ca nu sunt disponibile decat 100 de bucati, nici nu-ti trebuie bani. E suficient sa pui un status pe Facebook. Daca vrei sa vinzi o rabla obosita cu 1 milion de euro va trebui sa ai fie un buget imens (si nici aici nu garantez) fie o agentie foarte, foarte creativa”, declara Bogdana Butnar (foto), managing director MRM Worldwide Romania.

La randul sau, Adrian Mihaltianu, Business Intelligence Consultant in cadrul MB Dragan, considera ca este mai potrivita folosirea unui mix de publicitat si nu doar unul dintre elementele folosite pe Internet. El sustine ca o campanie de display (bannere) va fi in general mai scumpa decat una tip pay-per-click (PPC), desi in ultima vreme au fost acceptate si campanii cu bannere in sistem PPC.

De exemplu, se poata realiza cu bani putini (0-2.000 euro) un eveniment suficient de interesant pentru a fi filmat (flash mob, competitie, o campanie de outdoor originala) si apoi distribuit viral chiar de catre publicul de pe Internet. In plus, poate fi realizat un site interactiv in jurul caruia sa fie construita campania, site care sa furnizeze apoi leaduri calificate, pe care pot lucra ulterior oamenii de vanzari.

Aflati mai multe din Top 10 lucruri pe care un manager trebuie sa le stie despre publicitatea online

Top 10 lucruri pe care un manager trebuie sa le stie despre publicitatea online

Top 10 lucruri pe care un manager trebuie sa le stie despre...