“Am luat decizia din motive personale. Ma gandesc sa raman in acest domeniu”, a spus, pentru Wall-Street, Ovidiu Florea, precizand ca nu isi doreste sa lanseze o noua companie. “Ca domeniu, ma tenteaza vanzarile de publicitate TV”. Florea era actionar 100% la House Of Media, actiuni pe care le-a vandut catre Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, fondatorii The Group.

In 2008, House Of Media a avut o cifra de afaceri de 11,4 milioane euro si un profit de 376.000 euro, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante.

“A fost o decizie manageriala, am constatat impreuna ca avem obiective diferite pentru viitorul profesional si am hotarat ca fiecare din parti sa isi urmeze propriul drum”, a declarat Mihaela Nicola, CEO The Group.

Atributiile lui Ovidiu Florea au fost preluate de Liana Mihai, Managing Director al agentiei House of Media in ultimii 5 ani si care astfel a devenit partener in cadrul agentiei, a mai precizat Nicola.